تبیان، دستیار زندگی

ایران در شروع تورنمنت ها با تمام توان ظاهر نمی شود

دریافت کننده تیم ملی والیبال فرانسه گفت: ایران معمولاً در شروع تورنمنت ها با تمام توان ظاهر نمی شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
والیبال
به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری فارس اروین انگاپت به فرانسه درمورد پیروزی 3 بر یک تیم ملی والیبال فرانسه برابر ایران در هفته اول رقابت های لیگ ملت های جهان اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود. هر زمانی که هر کدام از دو تیم نظم خود را از دست می داد تیم حریف می توانست به پیروزی برسد. این اتفاق در ست دوم برای ما افتاد، اما در نهایت کادر فنی به خوبی توانست ما را آماده ادامه بازی کند.
وی در خصوص عملکرد خودش گفت: من همیشه تلاش می کنم برای تیمم بهترین نمایش را داشته باشم. برخی ها به من می گویند دیوانه، اما گاهی نیاز است در والیبال حرکات عجیب و دور از انتظار انجام دهید تا به نتیجه برسید و من هم این کار را می کنم تا در نهایت تیمم برنده باشد. خوشحالم که توانستم با عملکردم به موفقیت تیم ملی کشورم کمک کنم.
دریافت کننده تیم ملی والیبال فرانسه در مورد عملکرد تیم ایران خاطرنشان کرد: ایران معمولاً در شروع تورنمنت ها با تمام توان ظاهر نمی شود. ما در بازی گذشته مغلوب آنها شده بودیم و می خواستیم این بار برابر تماشاگران خودمان انتقام آن شکست را از ایران بگیریم که خوشبختانه اینگونه هم شد.
انگاپت افزود: ایران ستاره های زیادی دارد؛ معروف، موسوی، عبادی پور و ... همگی سطح بسیار بالایی دارند، اما برابر ما نتوانستند خیلی خوب باشند. ایران مثل همیشه نبود و دلیلش را هم نمی دانم. ما هم از این فرصت استفاده کرده و کارمان را با پیروزی شروع کردیم.
وی درمورد اینکه آیا ایران می تواند به فینال صعود کند یا خیر گفت: ایران برای رسیدن به فینال باید به روند همیشگی خود بازگردد؛ البته در گذشته هم دیده ام که آنها معمولاً آرام آرام پیش می روند و در نهایت به هدف خود می رسند. من دوست دارم دوباره ایران را در فرانسه و در جمع 6 تیم نهایی ببینم.
منبع:فارس