تبیان، دستیار زندگی

شماره تلفن افراد را در اینستاگرام پیدا کنیم

پیدا کردن دوستان در شبکه‌های اجتماعی یکی از اصلی‌‌ترین اقداماتی است که کاربران انجام می‌دهند؛ به همین ترتیب هم سرویس‌های مختلف برای کمک به کاربر در این زمینه، روش‌هایی را ارایه می‌کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
اینستاگرام
پیدا کردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن قابلیتی است که به طور پیش فرض در اپلیکیشن این شبکه اجتماعی موجود است. در ادامه این مطلب، آموزش همگام سازی شماره تلفن مخاطبین با اینستاگرام را بخوانید.

در اینستاگرام می‌توان اکانت خود را با فیسبوک سینک کرد و از این طریق، با دوستان بیشتری در ارتباط بود. همچنین این شبکه اجتماعی به صورت هوشمند بر اساس کاربرانی که فالو کرده‌اید و یا شما را فالو کرده‌اند، افرادی را به عنوان پیشنهاد در پروفایل‌تان ارایه می‌دهد و می‌توانید آن‌ها را فالو کنید. (چگونه در اینستاگرام استوری افراد را بدون اطلاعشان مشاهده کنیم!)

اما قابلیت جالب دیگری در این زمینه توسط اینستاگرام به کاربر ارایه می‌شود که با استفاده از آن می‌توان دوستان را توسط شماره تلفن در این شبکه اجتماعی پیدا کرد. در واقع با فعال کردن این ویژگی، اینستاگرام به شماره‌های مخاطبین دسترسی پیدا می‌کند و از این طریق، آن‌هایی را که حساب کاربری اینستاگرام دارند، شناسایی خواهد کرد. (چگونه استوری خود را در اینستاگرام بیشتر از یک روز نگه داریم؟)

کاربران دیگر هم می‌توانند با استفاده از این قابلیت، شما را توسط شماره تلفن در اینستاگرام پیدا کنند. در صورتی که نمی‌خواهید چنین باشد، شماره تلفن همراه خود را از منوی مشخصات پاک کنید.



برای همگام سازی شماره تلفن مخاطبین با اینستاگرام خود، مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

اینستاگرام خود را توسط گوگل پلی و یا اپ استور به آخرین نسخه موجود آپدیت کنید.
برنامه را باز کرده و وارد حساب کاربری خود شوید.
بر روی آیکون سه نقطه موجود کلیک کنید تا منوی آپشن باز شود.
از سربرگ Settings، بر روی گزینه Contacts تپ کنید.
بخش Connect contacts را فعال کنید.
در این مرحله اینستاگرام اجازه دسترسی به مخاطبین را می‌خواهد. با کلیک بر روی Allow با این دسترسی موافقت کنید.

به پروفایل خود بازگردید و بر روی آیکون آدمک که در تصویر زیر هم مشخص شده، کلیک کنید.
وارد سربرگ CONTACTS شوید. در این صفحه به تمامی مخاطبینی که از اینستاگرام استفاده می‌کنند، دسترسی خواهید داشت.
برای همگام سازی شماره تلفن مخاطبین با اینستاگرام خود، به نکات زیر هم توجه کنید:

با فعال کردن این بخش، تنها مخاطبینی در اینستاگرام شما نمایان می‌شوند که شماره تلفن خودشان را در بخش مشخصات اینستاگرام وارد کرده باشند.

کاربران دیگر هم می‌توانند با استفاده از این قابلیت، شما را توسط شماره تلفن در اینستاگرام پیدا کنند. در صورتی که نمی‌خواهید چنین باشد، شماره تلفن همراه خود را از منوی مشخصات پاک کنید.

در مرحله 8 با وارد شدن به صفحه CONTACT، می‌توان افراد مورد نظر را فالو کرد. دکمه Follow All هم در این قسمت وجود داشته که با کلیک بر روی آن همه مخاطبین موجود فالو می‌شوند.

در صورتی که می‌خواهید همگام سازی شماره تلفن مخاطبین با اینستاگرام خود را غیرفعال کنید، در مرحله 5، گزینه Connect Contacts را غیرفعال کنید.
منبع: کلیک