تبیان، دستیار زندگی

پیشنهاداتی برای تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی

حمام رؤیایی خانه تان را شکل بدهید

سرویس بهداشتی در منازل از جمله مکان هایی است که عموما توجه زیادی برای چیدمان و دکوراسیون آن نمی شود. ما را در این مطلب با پیشنهاداتی برای تغییر طرح سرویس بهداشتی تان همراهی کنید.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : سمیه جولایی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

 طرح حمام هندسی

حمام ها یا سرویس های بهداشتی، سیاه وسفید، هرگز خسته کننده نمی شوند. شاید بدون مشاهده طرحی این چنینی به این دو رنگ، این گونه نگاه نکنیم. تصویر را ببنید و ایده بگیرید و حمام را تبدیل به فضایی سیاه و سفید کنید. کار را با کاشی ها و سرامیک های سیاه و سفید آغاز کنید و نمونۀ آن را بر روی دیوار ها و درب ها منعکس کنید. می توانید از طرح های متنوع برای کف و دیوارها استفاده کنید. سنگ های سفید رنگی که رگه های سیاه دارند یا سنگ های مشکی که رگه های سفید در آن ها دیده می شود برای این گونه فضایی مناسب هستند.

طرح حمام
 

حمام هایی به رنگ آبی و سفید

از کوچک ترین فضاها در خانه استفاده کنید. حتی به زیر پله ها توجه کنید. یکی از ایده ها این است که چنین فضاهایی را به سرویس بهداشتی تبدیل کنید.

استفاده از طرح های اسلیمی، اسلامی، سنتی و ایرانی یکی از ایده های فوق العاده زیبا و خاطره انگیز خواهد بود. به محیط سرویس بهداشتی رنگ آبی حوض های قدیمی را اضافه کنید و تازگی  را به فضا بیاورید.

  طرح حمام
 

حمام صورتی

دیوارهای یک سرویس بهداشتی شاداب و پر انرژی می تواند به رنگ صورتی باشد، اما نه ! صبر کنید این بار از یک رنگ ساده استفاده نکنید بلکه رنگ را به همراه یک طرح طبیعی به حمام و سرویس بهداشتی هدیه کنید. به این شکل هم طرحی زیبا دارید و هم حمام را از سادگی در می آورید.

طرح حمام

حمام های کاشی پوش

حمام ها یا سرویس بهداشتی همواره کاشی پوش هستند. امروز می توان در فاصله زمانی کوتاهی کاشی های جدید را با چسب به سرویس بهداشتی بیفزایید. بنابراین کار چندان دشواری نیست و با هزینه اندکی امکان تغییر محیط فضای بهداشتی خانه وجود دارد. نکته جدید این است که سایر تجهیزات این فضا را با کاشی ها هماهنگ کنید. کاشی های ریز امکان تنوع بخشی بیشتری به شما می بخشند.

طرح حمام

حمامی با لوستری متناسب امتحان کنید.

شاید کمتر کسی به نورپردازی خاص سرویس بهداشتی توجه کند. سرویس بهداشتی باید فضایی پر نور داشته باشد. اگر به لحاظ وسعت فضا مایل بودید از لوستر استفاده کنید، سعی کنید به لحاظ رنگ با سایر اجزای سرویس هماهنگی ایجاد کنید. در فضای حمام، استفاده از آینه ها در جای جای این فضا، علاوه بر افزایش نور، فضا را نیز وسیع تر نشان می دهد. حتی این امکان وجود دارد که در فضا به جای دیوار و درب ها از آینه استفاده کنید.

طرح حمام

قطعاً تاکنون به آبی کاربنی فکر نکرده اید

سرویس بهداشتی به رنگ آبی کاربنی، فضایی آرامش بخش و قطعاً متفاوتی برای شما به ارمغان می آورد. شکل کاشی ها را خودتان برگزینید. طاقچه هایی در درون دیوار، حالت خاطره انگیزی به فضا اضافه می کند.

طرح حمام

حمامی ساده که هیچ گاه از مُد نمی افتد

استفاده از یک رنگ ساده مانند خاکستری بسیار روشن، فضایی شیک و ساده را به شما می دهد. امتحان کنید. رنگ های صورتی بسیار لطیف و کرم شیری روشن یا هر رنگ بسیار روشن دیگر پیشنهاد می شود.

سرویس بهداشتی با الهام از طبیعت جنوب کشورمان

اینکه وارد فضایی مانند کف اقیانوس های گرم شوید حسی نو را به شما منتقل خواهد کرد. ماهی های آب های گرم در این زمینه پیشنهاد می شود. کاشی هایی با این تصاویر خلاقانه به کار خواهند آمد.

سرویس بهداشتی با الهام از طبیعت جنوب کشورمان

فضایی ساده اما کاربردی

سادگی در تصویری که مشاهده می کنید موج می زد و در عین حال فضایی دوست داشتنی است و حس و حال گرمی  به ما منتقل می کند. در این طرح جایگاه ویژه و جمع و جوری برای حوله ها و سایر وسایل بهداشتی در کمدها در نظر گرفته شده است. صرفه جویی در فضا و مناسب برای سرویس های بهداشتی اعضای خانواده و نیز مخصوص اتاق مهمان در این طرح به خوبی تأمین شده است.
طرح حمام

آینه ای در کُنج

این طراحی زیبا و منحصر به فرد است و می توان به جرأت گفت که کاملاً برای فضاهای بسیار کوچک مناسب است. آینه ای که در گوشه سرویس بهداشتی تعبیه می شوند. حتی استفاده از پارچه های ساده و طرح دار برای زیر روشویی در عین سادگی، نوعی تفاوت را به نمایش می گذارند. از بشقاب های قدیمی و طرح دار برای تزیین دیوارها استفاده کنید. آن ها را با سلیقه خودتان بر روی دیوار نصب کنید. گل های ارکیده مصنوعی یا طبیعی، طبیعت را به این فضا می آورد
 
طرح حمام

سفید و طلایی، لوکس و متفاوت

امروزه از جنس های مختلف می توان پوشش های طلایی را تأمین کرد. کاشی های طلایی رنگ یا ورقه های فلزات خاص یا حتی کاغذهای دیواری و شیشه های طراحی شده می توانند فضایی طلایی به ما بدهند. ترکیب رنگ طلایی و سفید در کنار هم فضایی لوکس را برایمان فراهم می کند.
 
طرح حمام


طرحی برای خانه هایی پر از هیاهوی بچه ها
در برخی خانه ها که فضای کافی وجود دارد این امکان نیز هست که مثلاً چند روشویی در یک فضای مجزا تعبیه شود که چند نفر همزمان بتوانند از آن استفاده کنند. در عین حال جدا بودن وسایل بهداشتی اهمیت دارد. لذا می توان با استفاده از سبدهای ساده و چهارپایه های زیبا با رنگ های متناسب این مورد را نیز تأمین کرد. چنین طرحی برای استخرها و فضاهای نیمه خصوصی نیز می تواند تا اندازه ای استفاده شود.

طرح حمام


سرویس بهداشتی از دهه های دور در خانه شما

اگر اهل جمع آوری عتیقه هستید و مایلید چنین فضایی را به حمام و سرویس های بهداشتی خانه تان نیز بیاورید این طرح را به شما پیشنهاد می کنیم. استفاده از هنرهای آنتیک سازی و کهنه نما بر روی دیوارها و بر روی قاب آینه همین فضا را برای شما به ارمغان خواهد آورد. از اشیای مرتبط با این فضا که حال و هوای قدیمی دارند بهره ببرید. پیشنهاد ما قراردادن تنگ های بلوری قدیمی است.

سرویس بهداشتی در یک کلبه یا خانه ای در مزرعه

بهره گیری از کم خرج ترین و کم هزینه ترین اشیاء و ابزارها یکی از عوامل انتخاب یک طرح است. در این تصویر از یک کمد ساده استفاده شده که یک توری ساده و رنگ شده به جای شیشه یا چوب یا فلز بر روی درب کمد استفاده کرده اند و حوله های درون کمد کاملاً مشخص هستند. زیبایی و سادگی و کم هزینه بودن از ویژگی های این طرح است.

سرویس بهداشتی با طرحی خانومانه

آیا تا به حال به اهمیت رنگ پرده های سرویس بهداشتی توجه کرده اید؟ پرده ها نیز همانند رنگ و طرح دیوارها مهم بوده و در معرض دید قرار دارند. اگر مایلید طرحی خانومانه را در سرویس بهداشتی پیاده کنید، از رنگ های لطیف همچون صورتی روشن برای پرده سرویس بهداشتی استفاده کنید. در برخی خانه ها میان سرویس بهداشتی و حمام، پرده های مخصوص آویزان می کنند. این پرده ها علاوه بر بحث بهداشت و ایجاد نوعی فضای خصوصی به زیبایی محیط نیز کمک شایانی می کنند. پس با دقت برای خرید آن ها وقت کافی بگذارید.




مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.