تبیان، دستیار زندگی

سامانه فروش اینترنتی محصولات قرآنی نمایشگاه قرآن راه اندازی شد/عرضه 1200 محصول از 30 شرکت تولیدی

مدیر محصولات دیجیتال نمایشگاه بین المللی قرآن از راه اندازی سامانه فروش اینترنتی محصولات قرآنی این نمایشگاه با عنوان فروشگاه "قاف" خبر داد و گفت: در این سامانه 1200 محصول از 30 شرکت تولیدی معتبر عرضه می شود.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : هومن بهلولی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
نمایشگاه قرآن
سید جعفر صادقی مدیر محصولات دیجیتال بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن در گفتگو با ستاد خبری گفت: سامانه فروش اینترنتی محصولات قرآنی نمایشگاه با عنوان فروشگاه "قاف" به نشانی اینترنتی qafshap.ir هم اکنون در دسترس همگان است.
مدیر محصولات دیجیتال نمایشگاه بین المللی قرآن اظهارداشت: عموم علاقه مندان از سراسر کشور می توانند با مراجعه به این سامانه محصول مورد نظر خود را انتخاب و با سفارش و ثبت نهایی آن، محصول موردنظر را خریداری کنند.
وی با اشاره به اینکه سفارشات انجام شده در کمیته محصولات دیجیتال تجمیع و از طریق پیک یا پست برای متقاضیان ارسال می شود، افزود: پرداخت هزینه ارسال برعهده خریداران است.
صادقی در همین رابطه تصریح کرد: در این میان متقاضیان می توانند با انتخاب گزینه تحویل در نمایشگاه، به نمایشگاه قرآن مراجعه و محصول مورد نظر خود را از بخش فروشگاه دیجیتال دریافت کنند.
وی یادآور شد: محصولاتی که از طریق سامانه خریداری می شود نیز همانند فروش عادی، مشمول تخفیف عموماً 25 درصدی می شوند.
مدیر محصولات دیجیتال بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن افزود: همه اطلاعات مربوط به محصولات مورد عرضه در سامانه اعم از اینکه سی دی، نرم افزار تحت وب یا ویندوز، نرم افزار موبایلی و سی دی های صوتی یا تصویری هستند جمع آوری شده است.
صادقی با اعلام اینکه تاکنون 1600 محصول دیجیتال قرآنی برای فروش و ارائه در سامانه شناسایی شده است اضافه کرد: از این تعداد تاکنون1200 محصول، مورد تائید قرار گرفته است و مابقی در حال بررسی برای تائید و عرضه از طریق سامانه هستند.
مدیر محصولات دیجیتال نمایشگاه بین المللی قرآن با اعلام اینکه هم اکنون 48 شرکت فعال در حوزه دیجیتال وجود دارد اظهار کرد: از این میان 30 شرکت در حوزه قرآنی فعالیت دارند که 20 شرکت بصورت مستقیم در نمایشگاه حاضر شده اند و 10 شرکت دیگر که امکان مشارکت نداشتند محصولاتشان در غرفه فروش متمرکز در محل نمایشگاه ارائه می شود.
وی همچنین خاطرنشان کرد: محصولات عرضه شده در این سامانه در 8 بخش آموزش های قرآن کریم، مجموعه تلاوت های قرآن، آموزش معارف دین، فضائل و سیره اهل بیت (ع)، ادعیه و زیارت، موضوعات متفرقه و کتب علوم و معارف دینی جای می گیرند.
بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا 14 خرداد ماه مصادف با 19 رمضان از ساعت 17 تا 24 در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برپا است.