تبیان، دستیار زندگی

اعضای فراکسیون قرآن و عترت مجلس به نمایشگاه قرآن می آیند

نایب رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی از حضوراعضای این فراکسیون در نمایشگاه بین المللی قرآن برای بررسی مسائل مربوط به مهدها و موسسه های آموزشی قرآنی خبر داد.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : هومن بهلولی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
فراکسیون «قرآن و عترت» مجلس شورای اسلامی
فاطمه ذوالقدرنائب رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با ستاد خبری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم اظهار کرد: نمایشگاه قرآن بهترین فرصت برای ایجاد ارتباط و آشنایی نسل جوان با موضوعات و مسائل قرآنی است.
وی در این رابطه افزود: با توجه به استقبال خانواده ها از حضور فرزندانشان در نمایشگاه قرآن و ایجاد ارتباط با تازه های قرآنی، نمایشگاه قرآن بهترین مکان برای تحقق این امر است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیست و ششمین نمایشگاه قرآن در سطح بین المللی برگزار می شود و دارای بازتاب بسیار مطلوب و ارزنده ای است افزود: با توجه به حضور گسترده نمایندگان خارجی، زمینه مناسبی برای انعکاس تازه های نشر علوم قرآنی کشور در سراسر جهان در این نمایشگاه مهیا است.
وی خاطرنشان کرد: اعضای فراکسیون قرآنی مجلس شورای اسلامی در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن حضور یافته و از نزدیک با مردم به گفت و گو می نشینند و مردم می توانند مسائل و مشکلات خود در حوزه موسسه ها و مهدهای قرآنی را با نمایندگان خود مطرح کنند.