تبیان، دستیار زندگی

تبیین ظرفیت های قرآنی کشور به چهار زبان زنده در نمایشگاه قرآن/۱۷ قرآن پژوه معتبر خارجی به نمایشگاه می آیند

مدیر بخش بین الملل نمایشگاه قرآن کریم از تبیین ظرفیت های قرآنی کشور از طریق تهیه نسخه الکترونیکی 4 نشریه معتبر دینی و قرآنی به زبان های اردو، عربی، انگلیسی و ترکی و انتشار آن در سراسر جهان خبر داد.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : هومن بهلولی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
دکتر محمود واعظی
محمود واعظی مدیر بخش بین الملل بیست و ششمین نمایشگاه قرآن در گفتگو با خبرنگار ستاد خبری با اشاره به احیای مجدد بخش بین الملل نمایشگاه قرآن در سال جاری با توجه به حذف این بخش طی سنوات گذشته اظهارداشت: این بخش در محورهای مختلفی فعالیت خود را آغاز کرده که از آن جمله می توان به تهیه نسخه الکترونیکی 4 نشریه معتبر دینی و قرآنی به زبان های اردو، عربی، انگلیسی و ترکی و انتشار آن در سراسر جهان اشاره کرد.
مدیربخش بین الملل بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تصریح کرد: نسخ الکترونیک این نشریات طی روزهای آینده در سراسر جهان منتشر و در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.
واعظی برگزاری مجموعه وبینارهایی در حوزه قران و حدیث را دیگر رویکرد بخش بین الملل نمایشگاه عنوان و اضافه کرد: این وبینارها با حضور قرآن پژوهانی از سراسر کشور حول موضوعات متنوع و مرتبط با قرآن و حدیث و با همراهی اساتید ایرانی برگزار می شود.
واعظی با اعلام اینکه در ایام برگزاری نمایشگاه قرآن شاهد برپایی ۱۰ وبینار تخصصی در بخش بین الملل نمایشگاه قرآن خواهیم بود ادامه داد: 5 نشست با محوریت «قرآن و انقلاب اسلامی» نیز به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.
مدیر بخش ببین الملل نمایشگاه قرآن یادآور شد: در نمایشگاه بین المللی قرآن شاهد حضور مجموعه نهادها و موسسات داخلی که در حوزه بین الملل فعالیت میکنند نیز هستیم.
واعظی با اشاره به دعوت از ۱۷ شخصیت و قران پژوه خارجی جهت حضور در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم اظهار داشت: هم اکنون حدود ۱۳ شرکت خارجی در نمایشگاه حضور دارند.
بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار (قرآن چهل چراغ هدایت) تا ۱۴ خرداد ماه مصادف با ۱۹ رمضان در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برپاست.