تبیان، دستیار زندگی
تیم فولاد خوزستان با شكست تیم تراكتورسازی‌ تبریز به فینال مسابقات پلی‌آف راه یافت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پلی آف ؛ بکش تا زنده بمانی

صحنه ای از دیدار فولاد ، تراکتور سازی

تیم فولاد خوزستان با شكست تیم تراكتورسازی‌ تبریز به فینال مسابقات پلی‌آف راه یافت.

دو تیم فولاد خوزستان و تراكتورسازی تبریز، بعدازظهر دیروز  از سری مسابقات پلی‌آف لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند كه در پایان تیم فولاد خوزستان توانست با به ثمر رساندن یك گل از سد تیم تراكتورسازی تبریز عبور كند و به فینال مسابقات جام حذفی راه یابد.

این گل را اصغر رامشگر در دقیقه 83 برای فولاد خوزستان به ثمر رساند.

در حالی که تراکتوری ها برای جبران تک گل بازی رفت تلاش می کردند اما این فولادی ها بودند که توانستند تبریزی ها را در ورزشگاه بدون تماشاگر مغلوب کنند تا با هم تبریزی ها حسرت حضور در لیگ برتر را بخورد .

صحنه ای از دیدار راه آهن - شهرداری بندر عباس

اما کیلومتر ها  آن طرف تر و در بندر عباس دو تیم دیدار جنجالی را برگزار کردند که در نتیجه با دستور مرادی این بازی نیمه تمام ماند .

در این دیدار که بندری ها به شدت به دنبال گل بودند این تهرانی ها بودند که توسط احمد تقوی در دقیقه 10 به گل رسیدند تا عصبانیت تماشاگران هرمزگانی بیشتر شود .

جنجال تماشگران باعث نا تمام ماندن بازی شد

در آغاز نیمه دوم باز هم این راه آهنی ها بودند که توانستند در دقیقه 47 به گل برسند .تماشاگران جنوبی که طاقت شکست تیمشان را نداشتند با پرتاب کردن سنگ و اشیا برگزاری بازی را دچار مشکل کردند .

تماشاگران هرمزگان به عکاس ها هم رحم نکردند

با دستور مسعود مرادی داور مسابقه و در حالی كه تیم راه‌آهن با دو گل از حریف خود جلو بود بازی نیمه تمام رها شد و باید منتظر تصمیم كمیته‌ی انضباطی فدراسیون فوتبال ماند تا تكلیف یك پای دیگر فینال مسابقات پلی‌آف فوتبال را مشخص كند.

تیم راه‌آهن تهران به به ثمر رساندن دو گل در دیدار رفت، در مجموع با چهار گل از تیم شهرداری بندرعباس جلوتر بود.

در صورت برگزاری دیدار فینال از سوی دو تیم راه‌آهن و فولاد خوزستان،‌ تیم پیروز این دیدار به لیگ برتر صعود می‌كند و تیم بازنده راهی لیگ دسته یك خواهد شد.

مطالب مرتبط :

زور برتری ها رسید