تبیان، دستیار زندگی

آموزش ساخت گروه در واتس‌اپ

اگر از کاربران پیام رسان محبوب واتس‌اپ هستید، در ادامه این مطلب با آموزش ساخت گروه توسط این اپلیکیشن همراه باشید. ساخت گروه واتس‌اپ در چند مرحله ساده صورت می‌گیرد و در اختیار همه کاربران قرار دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
واتس آپ
واتس‌اپ پیام‌ رسانی است که با قدرت بالا امکانات مختلفی را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ارسال پیام‌های متنی، مولتی مدیا، تماس صوتی و تصویری و قابلیت‌های متنوع دیگری در این اپلیکیشن یافت شده که می‌توانید از آن‌ها نهایت استفاده را داشته باشید. (آموزش کامل ساخت اکانت در واتس‌اپ)

یکی از این قابلیت‌ها که امروزه طرفداران زیادی در میان کاربران پیدا کرده، ساخت گروه است. در واتس‌اپ این اختیار به کاربر داده می‌شود تا گروه خودش را همراه با اعضای مورد نظرش، ایجاد کند. البته حالت دیگری هم برای استفاده از گروه در واتس‌اپ موجود بوده و به زمانی مربوط می‌شود که توسط فرد دیگری به آن دعوت شده باشید.

گروهی که در واتس‌اپ ساخته می‌شود، می‌تواند نهایتا 256 نفر عضو داشته باشد. برای ساخت گروه واتس‌اپ می‌بایست شماره تلفن افرادی را که می‌خواهید عضو کنید، داشته باشید. تصویر گروه را می‌توانید از گالری انتخاب کنید و یا توسط دوربین بگیرید. واتس‌اپ برای مدیریت‌ گروه‌های ایجاد شده امکانات مختلفی را قرار داده که در روزهای آینده به بررسی کامل این قابلیت‌ها و نحوه کار با آن‌ها خواهیم پرداخت.



برای ساخت گروه واتس‌اپ مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

نسخه جدید واتس‌اپ را با توجه دستگاه خود از اپ‌ استور و یا گوگل پلی دانلود و نصب کنید.

برنامه را باز کرده و بر روی آیکون سه نقطه قرار گرفته در بخش بالایی رابط کلیک کنید.

واتس آپ

در پنجره جدید باز شده، بر روی New group تپ کنید.
واتس آپ

در این مرحله با نمایش لیست مخاطبین، افرادی را که می‌خواهید در گروه حضور داشته باشند، با تپ کردن برگزینید و بر روی آیکون فلش کلیک کنید.
واتس آپ


در این مرحله برای گروه خود نام و عکس قرار دهید و در آخر بر روی آیکون تیک تپ کنید.

واتس آپ

با طی مراحل بالا، گروه واتس‌اپ شما با موفقیت ساخته شده و اکنون شما و دیگر اعضا می‌توانید از آن استفاده کنید.

برای ساخت گروه واتس‌اپ به مواردی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم هم دقت کنید:

گروهی که در واتس‌اپ ساخته می‌شود، می‌تواند نهایتا 256 نفر عضو داشته باشد.
برای ساخت گروه واتس‌اپ می‌بایست شماره تلفن افرادی را که می‌خواهید عضو کنید، داشته باشید.
تصویر گروه را می‌توانید از گالری انتخاب کنید و یا توسط دوربین بگیرید.
واتس‌اپ برای مدیریت‌ گروه‌های ایجاد شده امکانات مختلفی را قرار داده که در روزهای آینده به بررسی کامل این قابلیت‌ها و نحوه کار با آن‌ها خواهیم پرداخت. (با این آموزش امنیت واتس‌اپ خود را دو سوته بالا ببرید!)
منبع: کلیک