تبیان، دستیار زندگی
دیوید بكام بازیكن انگلیسی رئال مادرید در آخرین مصاحبه مطبوعاتی خود با خبرنگاران اسپانیایی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بكام :دوست داشتم  بمانم!

دیوید بکام ستاره انگلیسی رئال مادرید

دیوید بكام  بازیكن انگلیسی رئال مادرید در آخرین مصاحبه مطبوعاتی خود با خبرنگاران اسپانیایی و وداع با وسایل ارتباط جمعی این كشور اروپایی بازی درتیم رئال را افتخار آمیز  خواند.

بكام گفت كه دوست داشته است دررئال مادرید بماند ولی اكنون قصد ندارد از تصمیم خود برای پیوستن به باشگاه لس آنجلس گالكسی  در پایان ماه جاری میلادی منصرف شود وی با این حال تصریح کرد پوشیدن پیراهن رئال مادرید برایش افتخارآمیز بوده است

بكام  در آخرین كنفرانس خبری خود به عنوان یك بازیكن رئال گفت : من تصمیم خود را برای ترك باشگاه به این دلیل  گرفتم كه قراردادم در حال  اتمام بود و باشگاه حاضر به  تجدید آن نبود ولی من دوست داشتم دو ، سه سال دیگربرای رئال مادرید بازی كنم .

مسئولان رئال مادرید پس از ماهها درگیری با بكام كه موجب دلخوری و تصمیم او به خروج از این تیم اسپانیایی شده بود ، در هفته های اخیر تلاش  كرده اند او را از رفتن به آمریكا منصرف كنند. و حتی رامون كالدرون از مذاکره با بکام در این باره سخن گفت اما بکام افزود : رئیس رئال طی چندروزگذشته در تلاش برای متقاعدكردنم  به ماندن بامن تماس نگرفته است

وی همچنین ادعای رییس باشگاه رئال مادرید را كه گفته است در قرارداد بكام با تیم آمریكایی تبصره ای وجود دارد برای اینكه  او بتواند به فعالیتش در رئال ادامه دهد ، رد كرد.

این بازیكن  32 ساله افزود: من از ترك رئال مادرید اندوهگین خواهم شد. در طول چهار سالی كه در اینجا بودم به افتخاری دست نیافتم ولی امیدوارم كه یكشنبه اوضاع فرق كند و از تصمیم خود برای ترك باشگاه متاسف نشوم.

بكام به خبرنگاران گفت :همگی می دانید كه من قراردادی رامنعقد كرده ام و به همین دلیل روز یكشنبه آخرین بازی را با پیراهن تیم رئال انجام خواهم داد.

بكام  تصریح كرد: پیروزی با رئال مادرید در بازی روز یكشنبه در لالیگا برای من به معنای تحقق یك رویا خواهد بود.

وی توضیح داد كه خروج از رئال مادرید برای اوتصمیم بسیاردشواری بود و برای اسپانیا بسیار دلتنگی خواهد كرد.

وی اظهارداشت : زندگی همین است باید افق های جدیدی را یافت و من انتظاردارم در فوتبال  آمریكا موفق شوم .

رئال مادرید برای كسب نخستین عنوان قهرمانی خود در لیگ اسپانیا طی چهارسال گذشته روز یكشنبه به یك پیروزی خانگی در برابر مایوركا آخرین حریف خود نیاز دارد.

این بازیكن سرشناس رئال در نگاهی به چهار سال حضورش در این تیم گفت :اتفاقات بسیاری دراین مدت رخ داد و با 6 سرمربی ، همبازیهای بسیار ، 3 رییس باشگاه و ... آشنایی پیدا كردم  و احترام خود را به این باشگاه برای همیشه حفظ خواهم كرد.

وی در پایان مصاحبه مطبوعاتی خود از همه دست اندرکاران رئال به ویژه رائول گونزالس كاپیتان تیم كه به عقیده بكام نور وسنگر این باشگاه است  ، قدردانی كرد.

بكام درادامه سخنانش گفت قصد دارد پس از رفتن به آمریكا نیز به بازی  در تیم ملی انگلیس ادامه دهد.

مطالب مرتبط :

درخواست رئال : بکام بمان!