تبیان، دستیار زندگی
این كارگردان در گفت‌وگویی با خبرنگار سینمایی ایسنا با بیان اینكه به دنبال توافقات لازم برای شروع پیش تولید است، ادامه داد: زمانیكه فیلمنامه‌ی این فیلم را برای چاپ می‌نوشتم، امیدی به ساختنش نداشتم و هر چه كه در ذهن داشتم روی كاغذ می‌آوردم ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خسرو سینایی و صورتگران عصر خون

خسرو سینایی

خسرو سینایی مشغول بازنویسی صورتگران عصر خون است

خسرو سینایی با پایان بردن بازنویسی نهایی صورتگران عصر خون امیدوار است، جدید ترین ساخته‌ی سینمایی‌اش را مهر ماه سال جاری كلید بزند.

این كارگردان در گفت‌وگویی با خبرنگار سینمایی ایسنا با بیان اینكه به دنبال توافقات لازم برای شروع پیش تولید است، ادامه داد: زمانیكه فیلمنامه‌ی این فیلم را برای چاپ می‌نوشتم، امیدی به ساختنش نداشتم و هر چه كه در ذهن داشتم روی كاغذ می‌آوردم، اما الان كه صحبت ساخت آن شده است بسیاری از آنچه داخل فیلمنامه چاپ شده از نظر امكانات سینمای ایران قابلیت ساخت نداشت ودوباره‌ بازنویسی آن را آغاز كردم.

وی افزود: این بازنویسی مراحل آخر را می‌گذراند و بحث‌ها و تبادل نظراتی روی كار شده و می‌شود و در این رابطه جلساتی هم در این هفته خواهیم داشت و امیدوارم هر چه زودتر به نتیجه برسد تا پیش تولید آغاز شود.

سینایی این پروژه را بسیار سنگین دانست و به ایسنا گفت: ممكن است اگر الان این فیلم را نسازم، در چند سال آینده دیگر ساخت آن در توانم نباشد، چون پیش تولید مفصلی در پیش خواهیم داشت و پیش‌ بینی می‌كنم حدود یك ماه و نیم هم فیلمبرداری داشته باشیم كه 99 درصد صحنه‌ها در اصفهان گرفته می‌شود.

وی از حضور بازیگران حرفه‌ای در این فیلم خبر داد و اظهار داشت: انتخاب بازیگر بستگی به نوع فیلم دارد این كار هم به گونه‌ای است كه همه كسانی كه مقابل دوربین می‌روند از سابقه طولانی در بازیگری برخوردار باشند.

صورتگران عصر خون كه بنا به گفته سینایی نامش تغییر خواهد كرد به زندگی رضا عباسی مینیاتوریست عصر صفوی می‌پردازد.

آخرین ساخته سینایی مثل یك قصه است كه در دو جشنواره فیلم فجر و كودكان و نوجوانان به نمایش درآمد.

منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران – تهران

مطالب مرتبط :

گزارش تصویری مراسم بزرگداشت خسرو سینایی

مشهدی‌ها سینایی را شگفت زده کردند