تبیان، دستیار زندگی
تیم های فولاد خوزستان و راه آهن با غلبه بر میهمانان خود دور رفت رقابت های پلی آف لیگ برتر را با پیروزی به پایان رساندند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

زور برتری ها رسید

دیروز راه آهن با پیروزی مقابل شهرداری بندرعباس توانست اولین برد خانگی خود را بدست آورد

تیم های فولاد خوزستان و راه آهن با غلبه بر میهمانان خود دور رفت رقابت های پلی آف لیگ برتر را با پیروزی به پایان رساندند.

در دو بازی برگزار شده از مرحله پلی آف رقابت های لیگ برتر، عصر دیروز تیم های فولاد خوزستان و راه آهن تهران موفق شدند با برتری برابر تراکتورسازی تبریز و شهرداری بندرعباس شانس خود را برای صعود به دیدار پایانی بیشتر کنند.

در ورزشگاه تختی اهواز تیم فوتبال فولاد خوزستان موفق شد با نتیجه یک بر صفر برابر میهمانش تراکتورسازی تبریز به پیروزی دست یابد که عادل کلاه کج در دقیقه 30 تک گل پیروزی بخش تیم فولاد را به ثمر رساند.

در این دیدار خلیفه اصل دو مرتبه و سرلک یکبار تیر دروازه تراکتورسازی را لرزاندند و مهدی نوبشر مربی دروازه بانهای تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز دردقیقه 42 به علت حرکت غیر اخلاقی و درگیری فیزیکی از زمین اخرج شد.

در دیگر مسابقه دیروز تیم فوتبال راه آهن موفق شد درورزشگاه اکباتان تهران با نتیجه 2 بر صفر برابر میهمانش شهرداری بندرعباس به پیروزی دست یابد.

امین ترکاشوند در دقیقه 41 و احمد تقوی در دقیقه 75 گل های تیم فوتبال راه آهن تهران را وارد دروازه حریف جنوبی خود کردند.

پس از برگزاری دیدارهای برگشت ، دو تیم برتر در مجموع دیدارهای رفت و برگشت در زمین بی طرف به مصاف هم خواهند رفت تا تیم برنده عنوان هجدهمین تیم لیگ هفتم را به خود اختصاص دهد.

مطالب مرتبط :

هلهله در رشت و کرمانشاه

پلی‌آف لیگ برتر ؛  چه کسی خوشبخت می شود؟