تبیان، دستیار زندگی
نماینده والیبال ایران برای دومین سال پیاپی عنوان قهرمانی باشگاه های آسیا را به خود اختصاص داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیکان جام را نگه داشت

جام قهرمانی بر دستان پیمان اکبری کاپیتان پیکان

نماینده والیبال ایران برای دومین سال پیاپی عنوان قهرمانی باشگاه های آسیا را به خود اختصاص داد.

به گزارش مهر ، در بازی نهایی هجدهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا شب گذشته پیکان که با 6 پیروزی پیاپی و با اقتدار به بازی نهایی راه یافته بود یک بار دیگر برابر الهلال عربستان به میدان رفت و در سه گیم متوالی و با امتیازات 25بر14 ، 25بر22 و 25بر17 حریف خود را شکست داد و به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.

دومین قهرمانی پیاپی پیکان در آسیا

برای تیم پیکان که همگی عضو تیم ملی والیبال بزرگسالان هستند  امیر حسینی ، محمد سلیمانی ، محمد ترکاشوند، پیمان اکبری ، محمد منصوری و محمدموسوی عراقی به میدان رفتند.

عکس یادگاری والیبالیست های پیکان با برگزار کنندگان مسابقات

فرهاد ظریف نیز در نقش لیبرو انجام وظیفه کرد. این تیم در بازی های مقدماتی هم الهلال عربستان را شکست داده بود. قبل از این دیدار العربی قطر با برتری 3بر یک مقابل میزبان مسابقات النجمه بحرین عنوان سوم را به خود اختصاص  داده بود.

ترکاشوند در حال دور افتخار زدن با پرچم مقدس ایران

اما روز جمعه 6 بازی دیگر برای رتبه بندی تیم های پنجم تا دوازدهم هم انجام شد. شانگهای چین 3بر یک مقابل گرودای اندونزی به برتری دست یافت. سنتوری ژاپن با همین نتیجه بر الاهلی امارات چیره شد. بنابراین شانگاهی چین ، گرودای اندونزی ، سنتوری ژاپن و الاهلی امارات به ترتیب مکان های پنجم تا هشتم را کسب کردند.

راحت قزاقستان 3بر یک ایژن ووری میانمار را شکست داد و سانگ سون تایلند هم 3بر 2 مقابل الجمک ازبکستان به پیروزی دست یافت تا نماینده قزاقستان نهم ، ایژن ووری میانمار دهم ، سانگ سون تایلند یازدهم و الجمک ازبکستان هم رتبه دوازدهم را در جدول نهایی کسب کنند.

این رقابت ها در سالن الشباب منامه پایتخت بحرین جریان داشت که شب گذشته پایان یافت.

* عکس ها از مراسم قهرمانی تیم پیکان در منامه