تبیان، دستیار زندگی
مجید مجیدی فیلمبرداری در لوكیشن اصلی فیلم «آواز گنجشك‌ها» را به پایان رساند. گروه سازنده این فیلم كه از ابتدای شروع فیلمبرداری در این لوكیشن كه مزرعه شترمرغ بود، حضور داشتند به دكورهای ساخته شده در شهریار رفتند ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«آواز گنجشكها» مجیدی به‌ شهریار رسید

مجید مجیدی

مجید مجیدی فیلمبرداری در لوكیشن اصلی فیلم «آواز گنجشك‌ها» را به پایان رساند.

گروه سازنده این فیلم كه از ابتدای شروع فیلمبرداری در این لوكیشن كه مزرعه شترمرغ بود، حضور داشتند به دكورهای ساخته شده در شهریار رفتند.

به گفته‌ی نورزبیگی مجری طرح این پروژه: هم اكنون 10 درصد از این فیلم گرفته شده و عوامل سازنده طی یك ماه آینده صحنه‌های داخلی و خارجی را در این دكور فیلمبرداری خواهند كرد.

فیلمبرداری «آواز گنجشكها» از 28 اردیبهشت ماه با حضور رضا ناجی كه پیش از این نیز تجربه‌ی بازیگری داشته است آغاز شده و مهدیه عسگری و كامران دهقان كه نابازیگر هستند و طی فراخوان انتخاب‌شده‌اند هم مقابل دوربین رفتند.

سه بازیگر نوجوانی هم عبارتند از: حامد آغازی، پویا صالحی، محمدرضا شیخی، شبنم اخلاقی، نشاط نظری.

فیلمنامه‌ی «آواز گنجشكها» توسط مجید مجیدی و مهران كاشانی به‌نگارش درآمده است و در خلاصه‌ی داستان آن آمده است: «كریم كه كارگر مزرعه‌ی پرورش شتر مرغ است در حاشیه‌شهر و خانه‌ی كوچكش زندگی خوبی دارد، حوادثی در مزرعه منجر به خروج «كریم» از كار می‌شود. او برای انجام كاری به شهر می‌آید و در آنجا اتفاقاتی زندگی‌اش را دستخوش تغییر می‌كند.»

مشاور فیلمنامه سیدناصر هاشم‌زاده است و سایر عواملی كه حضورشان در این پروژه قطعی شده است عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: تورج منصوری، صدابردار: یدالله نجفی، طراح چهره‌پردازی: سعید ملكان، طراح صحنه و لباس: اصغر نژاد ایمانی، منشی صحنه: منیره قیدی، دستیار یك و برنامه‌ریزی: سیدجمال سیدحاتمی، مدیر تولید: كامران مجیدی، جانشین تولید: مجید بابایی، مدیر تداركات: كیومرث عباسی، دستیاریك فیلمبردار: محمد ابراهیمیان، ‌عكاس: علی تبریزی، مجری طرح: جواد نوروزبیگی و تهیه كننده و كارگردان: مجید مجیدی.

مطالب مرتبط :

آواز گنجشك‌های مجید مجیدی

مجیدی کار گردانی از نسل آینده

"المپیك پكن" و مجید مجیدی

مجیدی: ژورنالیستی نگاه نمیکنم