تبیان، دستیار زندگی
همزمان با برپایی یازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم، جوانان سراسر جهان قادر خواهند بود، پیرامون مباحث قرآنی بایكدیگر به گفت وگوی اینترنتی بپردازند. به گزارش ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم، طرح پرسش و پ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جوانان سراسر جهان از طریق اینترنت گفت و گوی قرآنی می كنند

همزمان با برپایی یازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم، جوانان سراسر جهان قادر خواهند بود، پیرامون مباحث قرآنی بایكدیگر به گفت وگوی اینترنتی بپردازند.

به گزارش ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم، طرح پرسش و پاسخ زنده قرآنی از طریق اینترنت، برای نخستین بار و همزمان با آغاز به كار یازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم در سراسر جهان به اجرا در آمده است.

در همین راستا، مدیر بخش جوانان نمایشگاه قرآن، درسومین  شب از برپایی این نمایشگاه با جوانان به گفت و گوی اینترنتی پرداخت.

" اسدالله گرمارودی" در گفت و گو با خبرنگار ستاد خبری نمایشگاه اظهار امیدواری كرد، تا جوانان از فرصت ایجاد شده در نمایشگاه قرآن كریم استفاده كرده و به گفت و گوی قرآنی بپردازند.

وی ایجاد پایگاه گفت و گوی زنده اینترنتی راعامل مهمی برای پرداختن هر چه بیشتر به قرآن در ماه مبارك رمضان توسط جوانان دانست.

وی گفت: نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاهها، وزارت فرهنگی و ارشاد اسلامی وسازمان ملی جوانان، نهاده و وزارتخانه هایی هستند كه امكان اجرای این حركت قرآنی را فراهم كرده اند.

مدیربخش جوانان نمایشگاه قرآن كریم، اجرای این طرح را در شناسایی نیازها، بینش ها ، چالشها و مسایل جوانان در امور قرآنی موثر دانست.

جوانان می توانند در مدت برگزاری نمایشگاه هر روز از ساعت 14 الی 16 و همچنین 20 الی 22 با مراجعه با سایت هایwww.nahad.net وwww.motafeg.com پاسخ پرسشهای قرآنی خود را به صورت گفتاری و نوشتاری از طریق استادان قرآنی دریافت كنند.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم تا پایان ماه مبارك رمضان در مركز آفرینشهای فرهنگی هنری كانون پرورش فكری كودكان و نوجوان برپاست.