تبیان، دستیار زندگی
اخراجی ها " پر فروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران در قالب ۳ دی وی دی و یک کتاب تا اوایل خرداد ماه به بازار عرضه می شود . مسعود ده نمکی در گفتگو با سینمای ما گفت : " آخرین مراحل فنی این دی وی دی ها در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پشت صحنه اخراجی ها را دانلود کنید

پشت صحنه اخراجی ها را دانلود کنید

دانلود

اخراجی ها " پر فروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران در قالب ۳ دی وی دی و یک کتاب تا اوایل خرداد ماه به بازار عرضه می شود . مسعود ده نمکی در گفتگو با سینمای ما گفت : " آخرین مراحل فنی این دی وی دی ها در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ماه به پایان رسید و نسخه ی نهایی دو دی وی دی که شامل مستندی با نام " اخراج اخراجی ها " و فیلم کامل اخراجی ها به مدت ۱۴۰ دقیقه می باشد به موسسه رسانه های تصویری تحویل داده شده است . "

ده نمکی در رابطه با مستند " اخراج اخراجی ها " گفت : " این مستند شامل چگونگی شکل گیری اخراجی ها تا اکران فیلم در سینما ها و اکران های خصوصی است که به مدت ۱۴۰ دقیقه و به کارگردانی خودم همراه با فیلم کامل اخراجی ها که آن نیز به مدت ۱۴۰ دقیقه است تا اوایل خرداد ماه به بازار عرضه می شود . "

پشت صحنه اخراجی ها را دانلود کنید

دی وی دی دیگری نیز با یاری فریدون جیرانی تهیه شده و بزودی در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد ٬ مسعود ده نمکی در این باره گفت : " دی وی دی ۳ ساعت مصاحبه با عوامل فیلم دیگر نسخه ای است که به همراه ۵۰۰ صفحه کتاب گفت و گوی فریدون جیرانی با عوامل فیلم تا اواسط اردیبهشت ماه توسط انتشارات توفیق آفرین عرضه می شود . "

مطالب مرتبط :

گالری عکس فیلم سینمایی اخراجی ها

گالری عکس فیلم سینمایی اخراجی ها

اخراجی ها در صدر

تجلیل فرماندهان جنگ از اخراجی ها

"اخراجی‌ها" افتخار سینمای ایران است

مسعود ده‌نمكی‌: اخراجیها ، روایت نگاه انسانی به جنگ!

گزارشی جذاب از پشت صحنه اخراجی‌ها

گزارش تصویری از پشت صحنه اخراجی ها