تبیان، دستیار زندگی
زنی سیاه‌پوش پشت قابی شیشه‌یی روی صندلی نشسته است و مدام دو سنگ را به ‌یكدیگر می‌سابد و این دست و آن دست می‌كند؛ صدای چكیدن قطره‌های آب به‌گوش می‌رسد. قاب چوبی روی دیوار پر است از كلید و لامپ‌های خاموش، لباس‌های كهنه با سرهای پارچه‌ای ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خرت و پرت‌های آتیلا پسیانی

خرت و پرت‌های آتیلا پسیانی

زنی سیاه‌پوش پشت قابی شیشه‌یی روی صندلی نشسته است و مدام دو سنگ را به ‌یكدیگر می‌سابد و این دست و آن دست می‌كند؛ صدای چكیدن قطره‌های آب به‌گوش می‌رسد. قاب چوبی روی دیوار پر است از كلید و لامپ‌های خاموش، لباس‌های كهنه با سرهای پارچه‌ای در گوشه‌ای به‌چشم می‌خورند. صدای موسیقی بلند‌تر می‌شود. روی ریسمانی فانوس‌هایی خاموش آویخته شده است و قفسی با اشیایی عجیب و غریب دیده می‌شود.

خرت و پرت‌های آتیلا پسیانی

نمایشگاه آثاری مفهومی آتیلا پسیانی عصر روز گذشته در گالری خاك گشایش یافت.

خرت و پرت‌های آتیلا پسیانی

تعدادی از آثار حجمی پسیانی، هنرمند تئاتر، تلویزیون و سینما به‌همراه پرفورمنس آوا و حركت از گروه تئاتر بازی با عنوان آنا توتیغ در این نمایشگاه حاضر بودند كه تا سیزدهم خردادماه از ساعت 17 تا 21 میزبان آثار پسیانی و دو اجرای دیگر از گروه بازی است.

خرت و پرت‌های آتیلا پسیانی

روزهای دوشنبه، هفتم و جمعه، یازدهم خردادماه از ساعت 18 گروه تئاتر "بازی" دو اجرای دیگر از همان پرفورمنس‌ روز آغاز نمایشگاه را خواهند داشت.

خرت و پرت‌های آتیلا پسیانی

او پیش از این نمایشگاهی با همین عنوان در گالری مهروا برگزار كرده بود.

در جلوی در ورودی دفتری برای نظرخواهی گذاشته شده است. عده‌ای به پسیانی خسته نباشید گفته‌اند و عده‌ای دیگر به نوشتن شعری بسنده كرده‌اند. اما "هیچ چیز برای گفتن وجود ندارد".

خرت و پرت‌های آتیلا پسیانی

مطالب مرتبط:

گزارش تصویری نمایش"مرگ ابریشم" به كارگردانی آتیلا پسیانی

اسباب‌بازی‌های آتیلا پسیانی برای بچه‌های بزرگ