سایپا در روزی که فشار و اضطراب نتایج دو بازی همزمان دیگر در تهران و اهواز را همراه خود داشت ، برابر پاسی قرار گرفت که خود را در پرتگاه پلی آف می دید
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حرکت دیزلی به سوی قهرمانی!

 داریوش یزدانی با خطای بازیکن پاس متوقف میشود

سایپا 1     پاس 1

تیم فوتبال سایپا دیدار هفته بیست و هشتم خود را مقابل پاس با  تساوی پشت سر گذاشت.

به گزارش تبیان در این دیدار که روز پنج شنبه 3 خرداد برگزار شد ، سایپا و  پاس به تساوی  1 - 1 رضایت دادند.

سایپا در روزی که فشار و اضطراب نتایج دو بازی همزمان دیگر در تهران و اهواز را همراه خود داشت ، برابر پاسی قرار گرفت که خود را در پرتگاه پلی آف می دید و برای کسب یک امتیاز بازی از همه چیز خود گذشته بود.

در این بازی که در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد ، هم علی دایی ابتدا روی نیمکت نشسته بود . بازی در نیمه نخست با میدان داری سایپا آغاز شد و این تیم فرصت های متعددی برای گلزنی پیدا کرد اما تلاش های نارنجی پوشان برای گشودن قفل دروازه ی  کاسپاروف تا دقیقه 27 بی نتیجه بود.

در این زمان بود که داریوش یزدانی هافبک میانی سایپا با نفوذ به عمق دفاع پاس و یک و دو با ابراهیم صادقی دروازه پاس را با ضربه ی دقیقی به زیر طاق گشود.

بلافاصله پس از این گل و در حالی که سایپا باید بازی را آرام می کرد تا از هیجان پس از گل دور شود ، اشتباه امید شریفی نسب ، پایه گذار حمله ی سبزپوشان و در نهایت گل  پاس شد که در دقیقه 28 توسط عباس آقایی به ثمر رسید.

در نیمه ی دوم هم سایپا یک پارچه حمله بود و پاس که برای حفظ این یک امتیاز با ارزش با چنگ و دندان دفاع می کرد ، در ضد حملات هم چشم به دروازه سایپا داشت اما در نهایت موقعیت های زیادی که برای دایی ، خلیلی، آشتیانی و یزدانی از سایپا و کیانوش رحمتی و عباس آقایی از پاس بدست آمد ، بی نتیجه بود تا بازی با تساوی 1 – 1 خاتمه یابد.

با این نتیجه و به لطف تساوی استقلال اهواز در اهواز برابر مس کرمان ، همه چیز به هفته ی آخر موکول شد با این تفاوت که قهرمان این فصل با اراده ی سایپا تعیین می شود و این تیم برای قهرمانی تنها به پیروزی خانگی برابر مس کرمان نیاز دارد.

دایی : گل مان را حفظ نکردیم

علی دایی سرمربی تیم سایپا درباره بازی مقابل پاس نیزگفت : اگر چند دقیقه از گلی که زدیم ، حفاظت می کردیم و بازی را آرام می کردیم و در اختیار می گرفتیم ، گل تساوی پاس به ثمر نمی رسید.

 بعد از این كه ما گل تساوی را از پاس دریافت كردیم متاسفانه این تیم با توجه به این كه به نتیجه مساوی دراین بازی احتیاج داشت شروع به تلف كردن وقت كرد و دیدید که چند بار برانکارد وارد زمین مسابقه شد.

سرمربی تیم سایپا در مورد بازی آخر این تیم نیز گفت : مس كرمان تیم بسیارخوبی است و در هفته های آخر لیگ نتایج خوبی گرفته است و امیدواریم در مسابقه هفته اخرمقابل سایپا بازی جوانمردانه ای ارائه كند.

علی دایی كه پس ازتساوی تیمش درمقابل پاس تهران درمجموعه ورزشی انقلاب كرج به پرسش های خبرنگاران پاسخ می گفت افزود: این خواست خدا بود كه تكلیف قهرمانی این فصل لیگ برتربه روزاخركشیده شد و شاید اگر این اتفاق نمی افتاد در بازی اخرمقابل مس كرمان با انگیزه كمتری به زمین می رفتیم وممكن بوداتفاق دیگری بیافتد اما اكنون عزم مان رابرای پیروزی مقابل مس كرمان جزم كرده ایم وقهرمانی را در ورزشگاه كرج جشن خواهیم گرفت .

دایی که در جریان بازی برخورد مختصری هم با مدافع پاس داشت ، در پایان مصاحبه اش با خبرنگاران به شدت از خبرنگار برنامه نود که بیشتر به دنبال حواشی بازی و مسایل از این دست است ، انتقاد کرد.

 

شاهرخی : پاس باید جزو 3 تیم برتر می شد!

سرمربی تیم پاس تهران نیز درباره بازی مقابل سایپاگفت :هدف پاس دراین مسابقه كسب نتیجه برای جلوگیری ازسقوط به دسته اول نبود ولی  وضع مادرجدول به گونه ای بود كه باید از این بازی نتیجه می گرفتیم .

شاهرخی افزود : جایگاه پاس تهران درجدول رده بندی لیگ برتر شایسته این  تیم بزرگ نیست ودر آینده همین تیم می تواند جزو سه تیم برتركشورباشد.

وی درباره مسابقه هفته اخرپاس مقابل استقلال تهران كه ازحساسیت زیادی برخوردار است گفت :بدون تردید مانند همه مسابقات با بهترین نفرات در مقابل این تیم قرارخواهیم گرفت و همیشه ازورزش اصول جوانمردی و راه  درست را یاد گرفته ایم .

جدول رده بندی لیگ برتر تا پایان هفته بیست و نهم

مطالب مرتبط :

سبقت سایپا سر پیچ قهرمانی