تبیان، دستیار زندگی

معاونت زیرساخت موسسه تبیان:

مرکز داده تبیان، از امن ترین مراکز داده کشور است

«شب گذشته حملات سایبری زیادی به مراکز داده کشور صورت گرفت اما امنیت بالای مرکز داده تبیان مانع از بروز مشکل برای زیرساخت این مرکز شده است.»
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : هومن بهلولی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
سید حیدر مرتضوی؛ معاونت زیرساخت موسسه تبیان
به گزارش روابط عمومی موسسه تبیان، سید حیدر مرتضوی معاون زیرساخت مؤسسه تبیان در خصوص حمله صورت گرفته به مراکز داده داخلی که در روز گذشته صورت پذیرفت، گفت: امنیت بالای مرکز داده تبیان مانع از بروز مشکل برای زیرساخت این مرکز شده است.
مرتضوی با اشاره به عدم تاثیر پذیری این مرکز داده از حملات صورت گرفته تشریح کرد: با توجه به زیرساخت مطمئن و تیم خبره امنیتی مرکز داده تبیان، حملات صورت گرفته بر روی مرکز داده تبیان مؤثر نبوده است و هیچ یک از سرویس های این مرکز داده با اختلال مواجه نشده است.
وی با بیان اینکه این حملات در گذشته نیز صورت گرفته، گفت: حفره امنیتی در تجهیزات سیسکو که موجب نفوذ شب گذشته به تعدادی از مراکز داده کشور شده است، مدتی قبل توسط تیم امنیتی تبیان شناسایی و مسدود شده بود و تلاش هایی که برای نفوذ و ایجاد اختلال در مرکز داده تبیان صورت گرفته، ناکام مانده است.
معاون زیر ساخت تبیان تاکید کرد: در نهایت اعلام کرد تیم امنیتی مرکز داده تبیان آماده همکاری با تمامی مراکز داده و پایگاه های ایرانی برای رفع مشکلات امنیتی ایجاد شده می باشد.