تبیان، دستیار زندگی
رضایی نوزده ساله که در دور دوم با غلبه بر وینس ویلیامز، قهرمان سابق ویمبلدون و اوپن آمریکا، شگفتی ساز شده بود، با پیروزی مقابل تنیس باز سرشناس روس و امید اول مسابقات ترکیه، پدیده این رقابت ها لقب گرفت
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کار بزرگ ستاره ی ایرانی تنیس فرانسه

پیروزی ارغوان برابر شاراپووا و ویلیامز

ارغوان رضایی به فینال رقابتهای تنیس استانبول راه یافت

ارغوان رضایی، تنیس باز ایرانی الاصل فرانسوی، موفق شد در دو ست متوالی ماریا شاراپووا نفر دوم جهان را شکست دهد و به فینال رقابت های تنیس استانبول راه پیدا کند.

به گزارش تبیان رضایی نوزده ساله که در دور دوم با غلبه بر وینس ویلیامز، قهرمان سابق ویمبلدون و اوپن آمریکا، شگفتی ساز شده بود، با پیروزی مقابل تنیس باز سرشناس روس و امید اول مسابقات ترکیه، پدیده این رقابت ها لقب گرفت.

وی دیشب با نتایج شش بر دو و شش بر چهار شاراپووا نفر دوم تنیس زنان جهان را برد و از ساعت 14 و 30 دقیقه امروز به وقت تهران در دیدار فینال به مصاف دیگر حریف روس النا دمنتیه وا می رود.

دمنتیه وا که امید دوم کسب قهرمانی مسابقات استانبول معرفی شده در دیدار نیمه نهایی هفت بر شش و شش بر دو آلونا بوندارنکو از اوکراین را شکست داد.

ارغوان رضایی

اگر رضایی بتواند در دیدار فینال حریف قدرتمند روس خود را شکست بدهد، برای اولین بار قهرمانی یکی از رقابت های WTA (اتحادیه تنیس بازان زن حرفه ای ) خواهد شد.  رضایی در رده بندی تنیس بازان حرفه ای در رده 59 قرار دارد .

مطالب مرتبط :

ارغوان رضایی: می خواهم نفر اول تنیس جهان شوم