تبیان، دستیار زندگی
وی كه سابقه نویسندگی در مجموعه‌های طنز تلویزیونی مهران مدیری را دارد به خبرنگار سینمایی فارس، گفت: بر اساس زوج مهران مدیری و سیامك انصاری قصه‌ای طراحی كرده‌ام كه در آن، این دو شخصیت با ویژگی‌هایی كه با آن در بین مردم شناخته شده‌اند، مطرح می‌شوند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«امین حیایی» در نقش «مهران مدیری»

«امین حیایی» در نقش «مهران مدیری»

خشایار الوند نویسنده مجموعه‌های طنز تلویزیونی در حال نوشتن فیلمنامه‌ای بر اساس نقش‌های طنز زوج هنری مهران مدیری و سیامك انصاری است.

وی كه سابقه نویسندگی در مجموعه‌های طنز تلویزیونی مهران مدیری را دارد به خبرنگار سینمایی فارس، گفت: بر اساس زوج مهران مدیری و سیامك انصاری قصه‌ای طراحی كرده‌ام كه در آن، این دو شخصیت با ویژگی‌هایی كه با آن در بین مردم شناخته شده‌اند، مطرح می‌شوند.

«امین حیایی» در نقش «مهران مدیری»

وی ادامه داد: مدیری اغلب در نقش شخصیت‌های زرنگ و دغل‌باز شناخته شده كه با همان شخصیت در فیلمنامه من آمده است.همینطور سیامك انصاری كه نزد مردم اغلب در نقش آدم‌های باسوادی شناخته شده كه حق‌ او را می‌خورند.

الوند درباره شرایط و چگونگی تولید این فیلمنامه، می‌گوید: طرح این فیلمنامه آماده است كه در صورت تمایل مسوولان «گلیان تصویر»، به یك فیلم سینمایی تبدیل خواهد شد.

وی معتقد است: اگر مدیری و انصاری در این پروژه بازی نكنند، بازیگرانی چون امین حیایی و محمدرضا گلزار می‌توانند جایگزین خوبی برای آنها باشند. در ضمن، برای بازی در نقش شخصیت‌های زن قصه، مهناز افشار و بهاره رهنما را مدنظر دارم.

وی درباره كارگردان این فیلم گفت: اگر مهران مدیری شخصا كارگردان این فیلم را بپذیرد، این فیلمنامه را به او می‌سپارم وگرنه این احتمال نیز كه خودم این پروژه را كارگردانی كنم، وجود دارد.

الوند اكنون در گروه مهران مدیری در حال نگارش مجموعه «گنج مظفر» است و پیش‌بینی می‌كند امسال به دلیل گستردگی فعالیت‌ خود در این گروه،امكان نگارش فیلمنامه سینمایی را پیدا نكند.

منبع : خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط :

امین حیایی استاد بهترین بازیها در بدترین فیلمها

گفت وگو با امین حیایى و همسرش نیلوفر خوش خلق

گالری عکس امین حیایی

كی بزرگ می شوی پسر؟ (گفت و گو با امین حیایی)