تبیان، دستیار زندگی

روایت پائولو کوئیلو از «موهبت الهی» به چاپ سوم رسید

کتاب «عشق ورای ایمان (موهبت الهی)» که روایت «پائولو کوئیلو» از کتاب پرفروش «موهبت الهی» نوشته «هنری دراموند» است، تجدید چاپ شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
پائولو کوئیلو

پائولو کوئلیو که در اغلب کتاب‌هایش به موضوع عشق و ایمان پرداخته، برای خلق این اثر ادبی به سراغ کتاب «موهبت الهی» نوشته «هنری دراموند» رفته و بازنویسی و روایت خود را از آن ارائه داده است.

هنری دراموند در سال ۱۸۵۱ در اسکاتلند به دنیا آمد. او در آغاز جوانی تصمیم گرفت برای درک معنای زندگی به نقاط مختلف دنیا سفر کند. گرچه او برای جمعیت‌های کوچک موعظه می‌کرد اما هیچ‌گاه رسماً وارد جرگه روحانیون مسیحی نشد و درعوض خود را وقف تدریس علوم طبیعی در گلاسکو اسکاتلند کرد. کتاب «موهبت الهی» در سال ۱۸۹۰ به چاپ رسید و خیلی زود در سراسر دنیا به عنوان زیباترین متن ادبی جهان درباره عشق به شهرت رسید.

این متن را پائولو کوئلیو دستمایه خلق اثری قرار داده که متن کامل آن ترجمه شده و بدون حذف در اختیار خوانندگان فارسی‌زبان قرار گرفته است.

چاپ سوم کتاب «عشق ورای ایمان (موهبت الهی)» نوشته پائولو کوئیلو با ترجمه اعظم خرام در ۸۴ صفحه به شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و به قیمت ۱۰ هزار تومان از سوی بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه، منتشر و روانه کتابفروشی‌ها شده است.

منبع: مهر