تبیان، دستیار زندگی
اگر از کسانی هستید که همیشه به تفکر و حل کردن مسائل علاقه مندید مخصوصا فیزیک و ریاضیات، این بازی را به شما پیشنهاد می کنیم ....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازی Crazy Machines

اگر جزء کسانی هستید که همیشه به تفکر و حل کردن مسائل علاقه مندید مخصوصا فیزیک و ریاضیات، این بازی را به شما پیشنهاد می کنیم اگر چه بازی های اکشن توأم با جنب و جوش و هیجان هستند، اما در اینجا شما شاهد بازی آرامی هستید که در آن خبری از حرکت و هیجان نیست، در عوض باید از قوه‏ی تخیل و خلاقیت و اندیشه خود استفاده کنید.

بله ما در این بخش قصد معرفی بازی فکر و هیجان انگیز Crazy Machines را به شما داریم که در تمام 102 مرحله بازی حرف اول را هوش و درایت شما خواهد زد.

نکته قابل توجه در این بازی استفاده از دیگر بازی های معروفی مثل دومینو می باشد که به صورت تلفیقی مورد استفاده قرار گرفته است، در مراحلی از بازی هم نیاز به ساخت ابزاری جهت پیش بردن بازی پیدا خواهید کرد، ابزاری مثل قرقره، وزنه، مهره و ... که نوع استفاده و چینش آن به شما و نقشه شما بستگی دارد.crazy_machines

درضمن باید بگوییم که شما در این بازی تنها نیستید، نه اشتباه نکنید رایانه مقابل شما بازی نخواهد کرد، بلکه یاری دانشمند در تمامی مراحل بازی کنار شما خواهد بود تا راهنمایی های لازم جهت عبور از هر مرحله را در اختیار شما قرار دهد.

دانشمندی که بسیار شبیه به انیشتین است، او در تمامی مراحل کنار شما است، حتی گاهی خسته و یا عصبانی هم می شود، البته در صورتی که نتوانید بازی را آن طور که باید هدایت کنید.

نکته قابل توجه دیگر، ابزار مورد نیاز شما در هر مرحله می باشد که از طریق انتقال از پنل سمت راست، در اختیارتان قرار می گیرد و شما باید در ابتدا با انتخاب ابزار مورد نظر خود و  انتقال آن به داخل صفحه، از آن استفاده نمایید.

یکی از ویژگی های دیگر ابزاری که در اختیار شما قرار می گیرد قابلیت کنترل آن ست که با استفاده از منوی مخصوص خود انجام می شود که شامل :

crazy_machinesقرینه سازی ابزار

crazy_machinesچرخش جهت ضد ساعتگرد و پادساعتگرد ابزار

crazy_machinesچرخش ساعتگرد و پادساعتگرد یا غیرفعال کردن ابزار

crazy_machinesحذف ابزار از بازی و برگرداندن آن به محل قبلی خود

crazy_machinesروشن / خاموش نمودن ابزار

crazy_machinesقفل یا غیر قفل بودن ابزار(البته فقط در ابزار استفاده شده)

crazy_machinesثابت کردن ابزار به عنوان تعیین هدف آزمایش

crazy_machinesتعمیر هدف برخورد برای این آزمایش

منوی دیگری هم در همان پنل راست البته در قسمت پایینی آن وجود دارد که در واقع جهت دسترسی سریع شما به قسمت های ضروری از بازی را فراهم کرده است و شامل:

crazy_machinesمرحله جاری را از نو شروع کنید

crazy_machinesمنوی ابزار ویرایش صدا، رنگ و ... که مربوط به کل بازی می شود

crazy_machinesنمایش دستور کار مرحله جاری

crazy_machinesبازگشت به منوی اصلی و خروج از بازی

از دیگر ویژگی های بازی کیفیت بالای گرافیک آن می باشد که شما را قادر می سازد بعد از زوم کردن روی عنصر مورد نظر خود تصویر را با کیفیت بالاتری ببینید طوری که حتی می توانید نوشته های ریز روی ابزار خود را هم مشاهده نمایید.

شما می توانید این بازی را به دوستانتان هم معرفی کنید تا اوقات خوب و خوشی را در کنار هم سپری نمایید.

برای دانلود فایل PDF دفترچه آموزشی به زبان اصلی این بازی کلیک کنید.

******

اگر توانستید این بازی را تا مرحله آخر بروید، تصویری از مرحله آخر بازی برایمان به آدرس بفرستید و منتظر یک خبر خوب از ما باشید.

******

crazy_machines
crazy_machines
crazy_machines
crazy machines
crazy_machines
crazy_machines

لینک خرید بازی

تهیه و تنظیم: مریم فروزان کیا