تبیان، دستیار زندگی
خداحافظی با هواداران هامبورگ سخت‌ترین لحظه خواهد بود. تنها از این بابت ناراحتم
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امشب شام آخر مهدوی کیا

جدایی موشک از هامبورگ

دیدار امشب هامبورگ برابر آلمانیا آخن آخرین دیدار مهدی مهدوی‌كیا، بازیكن باسابقه‌ی تیم شمالی آلمان است.

مهدی مهدوی‌كیا در گفت‌وگو با ایسنا خبر جدایی اش را تائید کرد و گفت : همه چیز تمام شد، من آخرین بازی خود را برای هامبورگ انجام می‌دهم و هیچ راه بازگشتی به هامبورگ وجود ندارد.

وی که 8 سال برای این تیم بندی شمال آلمان توپ زده و یکی از باسابقه ها محسوب می شود ، افزود: نتیجه ی صحبتی كه با سران باشگاه هامبورگ انجام دادم این بود كه پس از پایان قراردادم از این تیم جدا شوم.

مهدوی‌كیا دیدار خداحافظی با هواداران هامبورگ را سخت‌ترین لحظه‌ی دوران فوتبالش در هشت سال گذشته در این تیم عنوان كرد و افزود: تنها به خاطر هواداران ناراحتم و قطعا خداحافظی با آنها سخت‌ترین لحظه خواهد بود. تنها از این بابت ناراحتم كه باید با هواداران خداحافظی كنم. به غیر از این مساله نگرانی دیگری ندارم. هشت سال از بهترین روزهای فوتبالم را با هامبورگ و هوادارانش سپری كردم و رابطه‌ی بسیار خوبی با آنها داشتم. تنها می‌توانم برای هامبورگ آرزوی موفقیت كنم.

مهدوی‌كیا دلیل خداحافظی از هامبورگ را سیاست كاهش هزینه‌های باشگاه هامبورگ عنوان كرد و افزود: هامبورگ در هیچ یك از رقابت‌های اروپایی در فصل آینده حضور ندارد. به همین دلیل سران باشگاه تصمیم گرفتند كه از كادر كمتری برای فصل آینده استفاده كنند. این سیاست باعث كاهش هزینه‌های آنها خواهد شد.

مهدوی‌كیا درباره‌ی تیم آینده‌اش  گفت: تا ده روز آینده و قبل از سفرم به ایران تیم آینده‌ام را مشخص خواهم كرد و تا قبل از آن هیچ چیز مشخص نیست.

مطالب مرتبط :

هامبورگ از مهدی تخفیف خواست!