تبیان، دستیار زندگی
در حالی كه مدت‌هاست جدایی مهدی مهدوی‌كیا از هامبورگ بر سر زبان‌ها افتاده،
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هامبورگ از مهدی تخفیف خواست!

مهدوی‌كیا؛ دسته گل خداحافظی یا قراردادی تازه؟

مهدی مهدوی کیا در انتظار تصمیم سران باشگاه هامبورگ

در حالی كه مدت‌هاست جدایی مهدی مهدوی‌كیا از هامبورگ بر سر زبان‌ها افتاده، روزنامه‌ی Morgen Post از تغییر نگرش سران HSV درباره‌ی بازیكن ایرانی خود خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدوی‌كیا كه هشت سال گذشته را با پیراهن هامبورگ به میدان رفته است، در پایان فصل جاری با پایان یافتن مدت قراردادش بازیكن آزاد به شمار می‌رود. خداحافظی مهدوی‌كیا تا مدت‌ها نوشته‌ی اصلی همه‌ی رسانه‌های آلمان بود. اما اكنون تردیدهایی در این باره به وجود آمده است.

Morgen Post در این رابطه در مطلبی با عنوان «مهدی، چرخش فاحش»، نوشت:« او رضایت نامه‌اش را از مدت‌ها پیش دریافت كرده است. در پایان ماه آوریل و در قالب یك نامه رسمی از زمان‌های متمادی به نظر می‌رسید كه مهدی مهدوی‌كیا شنبه آینده با دریافت دسته گلی اجباری و رسمی كه به معنای خداحافظی‌اش از این باشگاه است را دریافت خواهد كرد. اما اكنون نشانه‌های چرخش شگفتی به چشم می‌خورد: آیا این پارسی در آخرین لحظه به جای یك دسته گل رنگارنگ، قراردادی جدید دریافت خواهد كرد؟

شاید این تصمیم گرفته شود. هوب استیونس با ارایه برنامه‌ای كامل به بایرسدورفر مدیر ورزشی هامبورگ برنامه مورد نظرش را اعلام كرده است.

بایرسدورفر با تایید این موضوع گفت:« خوب است كه ما در این باره با یك یا چند بازیكن گفت‌وگو داشته باشیم. برخی تصمیم‌ها هنوز هم با درنگ‌هایی روبرو هستند. به عنوان نمونه در مورد مهدوی‌كیا.»

چنانچه استیونس خواهان حفظ بازیكن ایرانی‌اش باشد، خواسته‌ی او برای HSV در حكم یك دستور خواهد بود.

اما این دگرگونی احتمالی چگونه محقق شده است؟

در درجه نخست مهدوی‌كیا می‌تواند از این حقیقت بهره ببرد كه HSV هیچ گزینه‌ای برای جایگزینی او نیافته است.

آلبرت اشترایت بازیكن مورد نظر سران هامبورگ در این میان اعلام كرده است كه گزینه‌های دیگر را ترجیح می‌دهد.

این بازیكن اكنون با شالكه در حال گفت‌وگو است.

مهدوی‌كیا با وجود علاقه‌مندی برخی باشگاه‌ها به خرید او از جمله (ولفسبورگ و اینتراخت فرانكفورت) هنوز باشگاه جدیدی را معرفی نكرده است.

بدیهی است كه اگر این بازیكن 29 ساله كه اكنون سالانه دو میلیون یورو درآمد دارد، با كاهش دستمزدش كنار بیاید، آن وقت نشان روی پیراهن ورزشی‌اش برای نهمین سال پیاپی هم چنان آرم باشگاه هامبورگ (لوزی) خواهد بود.

مهدوی كیا و HSV رابطه‌ای میان زمین و آسمان، این موضوع سال‌ها این گونه پیش رفته است.

استیونس تصمیم می‌گیرد، آیا او ماندگار خواهد شد یا خیر.

در غیر این صورت این ایرانی عصر شنبه حداقل یك دسته گل بزرگ و رنگارنگ دریافت خواهد كرد.

مطالب مرتبط :

وداع اندوهناک مهدوی کیا