تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال سپاهان اصفهان عصر دیروز در ورزشگاه خانگی مغلوب فجرسپاسی شد تا شانس قهرمانی اش در مسابقات فصل جاری لیگ برتر به حداقل برسد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سپاهان لیگ را از دست داد

سپاهان با شکست در برابر فجر سپاسی شانس خود را برای قهرمانی به حداقل رساند

تیم فوتبال سپاهان اصفهان عصر دیروز  در ورزشگاه خانگی مغلوب فجرسپاسی شد تا شانس قهرمانی اش در مسابقات فصل جاری لیگ برتر به حداقل برسد.

به گزارش تبیان ، در این دیدار که از ساعت 16 دیروز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد، تیم فوتبال سپاهان اصفهان با نتیجه 2 بریک مغلوب میهمان خود فجرسپاسی شیراز شد.

زرد پوشان اصفهانی بازی را بهتر آغاز کردند و توانستند چندین موقعیت مناسب را روی دروازه شیرازی ها خلق کنند اما تمامی این موقعیت ها یکی پس از دیگری از دست رفت و تنها سید صالحی توانست در دقیقه 11 گل برتری را وارد دروازه حریف کند . عطش سپاهانی ها با زدن این گل کمی کم شد تا اینکه شیرازی ها توانستند توسط رضا خالقی فر در دقیقه 2+45  نیمه اول گل تساوی را وارد دروازه حریف کند تا دو تیم با نتیجه تساوی به رختکن بروند .

در نیمه دوم این فجری ها بودند که توانستند بازی را بهتر آغاز کنند و در دقیقه 49 توسط حسن فرجی به گل برسند وبتوانند بازی را با همین نتیجه بهزسود خود کنند .

شاگردان غلامحسین پیروانی با کسب این 3 امتیاز با ارزش این دیدار از خطر سقوط به پلی آف نجات پیدا کردند

در این دیدار که قضاوت آن بر عهده محسن ترکی بود، محمد نوری در دقیقه 3+90 نتوانست ضربه پنالتی حساسی را به گل تبدیل کند که عکس العمل بیرانوند دروازه بان فجر در این صحنه بسیار قابل توجه بود. ضمن اینکه حسین پاپی در دقیقه 87 هم یک بار دروازه فجر را باز کرد اما داوراین گل را آفساید اعلام کرد.

همچنین محسن بنگر از تیم فوتبال سپاهان و میثم امیری و صادق کرمی از تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در این دیدار از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

با این شکست سپاهان با 45 امتیازهمچنان جایگاه خود در رده پنجم جدول رده بندی را حفظ کرد اما به علت اختلاف 6 امتیازی با تیم استقلال صدرنشین مسابقات شانس قهرمانی اش بسیار کاهش یافت. البته تیم فجرسپاسی هم با این پیروزی 33 امتیازی شد و با 2 پله صعود رده دهم جدول را به خود اختصاص داد و از خطر سقوط به دسته پائین نجات پیدا کرد.

مطالب مرتبط :

چه کسی لیگ را تعطیل کرد؟