تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال بارسلونا دیشب با تساوی مقابل رئال بتیس در ورزشگاه نیوکمپ در چارچوب هفته سی و چهارم رقابت های لالیگا ، صدر جدول را به تیم رئال مادرید واگذار کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

توقف بارسا ، خنده ی  رئال مادرید

والنسیا دوباره به جمع مدعیان پیوست

رونالدینیو زننده ی تک گل تیمش مقابل رئال بتیس

تیم فوتبال بارسلونا دیشب با تساوی مقابل رئال بتیس در ورزشگاه نیوکمپ در چارچوب هفته سی و چهارم رقابت های لالیگا ، صدر جدول را به تیم رئال مادرید واگذار کرد.

تیم فوتبال بارسلونا در حالی که در دقیقه 5 بازی با گل رونالدینیو از روی نقطه پنالتی از میهمان خود پیش بود در واپسین لحظات بازی گل خورد تا قهرمانی اش در این دوره از رقابت ها در هاله ای از ابهام فرو رود. سوبیس در دقیقه 89 بازی ، بر اثر غفلت خط دفاعی بارسا و والدز دروازه بان این تیم ، گل تساوی را به ثمر رساند.

در دیگر دیدار حساس شب گذشته تیم فوتبال سویا موفق شد با شکست زاراگوزا دوباره به جمع مدعیان قهرمانی بپیوندد. برای والنسیا در این دیدار مورتی (21) و سیلوا(44) گلزنی کردند .

شکست سنگین اوساسونا در حضور 4 دقیقه ای نکونام

تیم فوتبال اوساسونا هم دیشب در ورزشگاه رینو دناوارا با نتیجه 4 بریک مغلوب میهمان خود ویارئال شد که در این دیدارجواد نکونام هافبک ایرانی این تیم ازدقیقه 86 به جای خوزتسکو در ترکیب تیمش قرار گرفت.

در این دیدار دیگو فورلان دردقایق 58، 86 و 89 برای ویارئال گلزنی کرد تا با هت تریک در این دیدار در پیروزی خارج ازخانه تیمش نقش مهمی ایفا کند. پریس در دقیقه 6 دیگرگل این دیدار را برای ویارئال به ثمر رساند، ضمن اینکه والدو در دقیقه 16 تک گل اوساسونا را وارد دروازه ویارئال کرد.

با این شکست اوساسونا همچنان با 37 امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی لالیگا قرار دارد اما ویارئال با این برد 50 امتیازی شد و به رده هشتم جدول صعود کرد.

سایر نتایج بدست امده

بیلبائو 1 - دپورتیوو 1

سلتا 1 - لوانته 2

ختافه 1 - اتلتیکومادرید 4

جیمناستیک 1 - سوسیه داد 3

رسینگ صفر - مایورکا 2

جدول رده بندی :

1- رئال مادرید ، 66 امتیاز

2- بارسلونا، 66 امتیاز

3- سویا ، 64 امتیاز

4- والنسیا ، 62 امتیاز

5 - رئال زاراگوزا ، 55 امتیاز

6- آتلتیکو مادرید، 54 امتیاز

مطالب مرتبط

کورس قهرمانی مدعیان لالیگا