تبیان، دستیار زندگی
محسن ، پسر 21 ساله ، در حین خماری مواد ، آن قدر پدرش را با ضربات چوب کتک می زند تا پدرش به مرگ می رسد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

می کشمت پدر !!

اعتیاد

یک خبر :" پدر معلول زیر كتك‌‌های پسر معتادش برای رسیدن به ارثیه جان باخت."

محسن ، پسر 21 ساله ، در حین خماری مواد ، آن قدر پدرش را با ضربات چوب کتک می زند تا پدرش به مرگ می رسد. محسن می گوید :" وضعیت مالی‌ام آنقدر بد بود كه به خاطر وجود طلبكارها همیشه در حال فرار بودم و این در حالی بود كه با فروش منزل پدرم می‌توانستم از این وضعیت خلاص شوم. پس باید او را می کشتم."

ایسنا،  اردیبهشت ماه 1386"

اعتیاد .

خشونت .

دیوانگی .

فرار .

سیاهی .

مرگ .

چند وقتی است که بررسی آسیب شناسی "اعتیاد " ، دغدغه ی گروه "خانواده و زندگی " سایت تبیان شده است. معضلی که هیچ  فرد ایرانی، فراگیر بودنش را ، با وجود مواد وارداتی جدید ، قادر به انکار و کتمانش نیست.

اعتیاد

بر آنیم  ما هم در مسیر مقابله و مبارزه با این معضل سهمی داشته باشیم. استاد راهنمای ما در این راه ، دکتر عزت الله  کردمیرزای نیکوزاده  ، استاد روان شناسی دانشگاه علامه طباطبائی می باشند. ایشان بخش عمده ای از تحقیقاتشان را از سال 1371 بر روی مساله ی اعتیاد متمرکز کرده اند. پایان نامه کارشناسی ارشد ایشان با موضوع اعتیاد ، به عنوان پایان نامه برگزیده ی سال  شناخته شده است. از این پس هفته ای 2 مقاله از ایشان بر روی سایت قرار خواهد گرفت.

پروژه اعتیاد در بخش خانواده و زندگی با نام " افتاده در باد " پیگیری خواهد شد.

مژده :

در همین راستا ،  مشاوره اعتیاد  نیز  در بخش پرسش و پاسخ تبیان راه اندازی  شده است که میتوانید پرسشها وابهاماتتان را مطرح و پاسخ خود را دریافت نمایید .

در کنار سلسله مقالات تولید شده به ارائه ی خبر و انجام  2 نظر سنجی هم خواهیم پرداخت .

با ما در ارتباط باشید :

Family@tebyan.net

حاجی سعید – دبیر بخش "خانواده و زندگی" تبیان

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.