تبیان، دستیار زندگی
جوادنوروزبیگی در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس، گفت: هنوز بازیگران و عوامل اصلی تولید فیلم «آواز گنجشك‌ها» قطعی نشده‌اند و تا آخر هفته آینده، فهرست عوامل سازنده «آواز گنجشك‌ها» قطعی خواهد شد. ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آواز گنجشك‌های مجید مجیدی

مجید مجیدی

بازیگر مورد نظر "مجیدی" احتمالا رضا ناجی است

تازه‌ترین اخبار از فیلم جدید «مجید مجیدی»

مدیر تولید فیلم «آواز گنجشك‌ها» گفت: عوامل قطعی سازنده تازه‌ترین فیلم «مجید مجیدی» تا اواخر اردیبهشت مشخص خواهد شد.

جوادنوروزبیگی در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس، گفت: هنوز بازیگران و عوامل اصلی تولید فیلم «آواز گنجشك‌ها» قطعی نشده‌اند و تا آخر هفته آینده، فهرست عوامل سازنده «آواز گنجشك‌ها» قطعی خواهد شد.

در حالی كه گفته می‌شود هفته گذشته بازی «رضا ناجی‌» در نقش مرد ترك‌زبان مورد نظر مجید مجیدی قطعی شده، وی این احتمال را منتفی نمی‌داند اما می‌گوید: مجیدی كماكان در حال تست افراد مختلف برای نقش‌های گوناگون است و من نمی‌توانم بگویم حضور رضا ناجی در «آواز گنجشك‌ها» قطعی است.

با این وجود  اكثر بازیگران فیلم «آواز گنجشك‌ها» انتخاب شده‌اند. بخشی از دكورهای فیلم ساخته شده و بخشی دیگر در حال ساخت است.

مجید مجیدی در یكی از جلسات تست نابازیگران فیلم «آواز گنجشك‌ها» گفت:داستان فیلم آواز گنجشكها به گونه‌ای است كه نیاز دارد تا از نابازیگران استفاده شود.

وی در عین حال تصریح كرد: پیچید‌گی‌هایی در نقش وجود دارد كه ممكن است به خاطر آن مجبور شویم از بازیگران حرفه‌ای استفاده كنیم كه البته امیدوارم این اتفاق نیفتد.

نكته جالب توجه در این فراخوان بازیگری علاقه بسیاری از مردم اعم از جوانان و افراد مسن به سینمای مجیدی بود. عده زیادی از علاقه‌مندان به مجیدی، نه به خاطر بازیگر شدن، كه با هدف حضور در فیلمی از این سینماگر در سالن مبارك حاضر شده بودند كه بسیاری از آنها این قضیه را در گپ و گفت با خود مجیدی به او ابراز كردند. آنها در تست بازیگری هم سعی فراوانی داشتند تا با همه وجود بتوانند توانایی‌های خود را برای دستیاران مجیدی به نمایش بگذارند.

مجیدی، خود تهیه‌كنندگی «آواز گنجشك‌ها» را برعهده دارد.

منبع : خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط :

 مجیدی کار گردانی از نسل آینده

"المپیك پكن" و مجید مجیدی

مجیدی: ژورنالیستی نگاه نمیکنم