تبیان، دستیار زندگی
مهلت فیفا به پرسپولیس در آستانه پایان یافتن است....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پرسپولیس به دسته پایین تر سقوط می کند؟!

آیا پرسپولیس تا آخر هفته تکلیف رافائل را مشخص می کند ؟

مهلت فیفا به پرسپولیس در آستانه پایان یافتن است.

مهلت ضرب‌الاجل دوهفته‌ای فیفا در خصوص رافائل به باشگاه پرسپولس، پایان هفته جاری به پایان می‌رسد.

در حالی که تمامی اخبار و مسائل پرسپولیس به استعفای مدیران این تیم مربوط میشود اما خطر بزرگی پرسپولیس را تهدید می کند که در آخر ممکن است برای پرسپولیس گران تمام شود .

همانطور که می دانید قضیه بدهی باشگاه پرسپولیس به رافائل به سال گذشته برمی گردد که این بازیکن توسط آری هان  به پرسپولیس آمد اما نتوانست مثل ساها و الونگ الونگ خود را در پرسپولیس نشان دهد و از این باشگاه جدا شد .

باشگاه پرسپولیس هم مثل دیگر خارجی های پرسپولیس حقوق این بازیکن را پرداخت نکرد تا این بازیکن با شکایت به فیفا خواستار طلب خود شود .

رافائل خواستار دریافت مطالبش شد

باشگاه پرسپولیس تا این لحظه هیچ اقدامی نكرده است. فیفا پیش از این تأكید كرده بود كه در صورت عدم پرداخت طلب رافائل شش امتیاز از امتیازات این فصل پرسپولیس كسر می‌شود ضمن آنكه پرسپولیس به یك رده پایین‌تر سقوط خواهد كرد و سال آینده را در لیگ دسته اول حضور خواهد یافت!

به هر حال باید پذیرفت پرسپولیس با این همه بزرگی اش بزرگتر از یوونتوس نیست و وقتی فیفا حکم خود را صادر کند ، آنگاه عوض کردن این حکم کار ساده ای نیست همانطور که استقلالی ها  با استخدام یک وکیل خوب  نتوانستند حکم AFC   را برگرداند .

به هر حال ما نگران وضعیت کنونی پرسپولیس هستیم اگر پرسپولیس مدیر عامل داشت شاید نگرانی ها کمتر بود  اما با این وضع باید دید چه در انتظار پرسپولیس است .

مطالب مرتبط :

پرسپولیس در آستانه سقوط به لیگ آزادگان