تبیان، دستیار زندگی
آبان ماه 82 «‌چای تلخ» ناصر تقوایی، كلید می‌خورد فیلمبرداری فیلم سینمایی «چای تلخ» به كارگردانی ناصر تقوایی و به تهیه‌كنندگی «سعید حاجی‌میری» به زودی در نیمه‌ی دوم آبان ماه آغاز می‌شود و حسین یاری، مرتضی احمدی و مرضیه وفامه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«‌چای تلخ» ناصر تقوایی، كلید می‌خورد

فیلمبرداری فیلم سینمایی «چای تلخ» به كارگردانی ناصر تقوایی و به تهیه‌كنندگی «سعید حاجی‌میری» به زودی در نیمه‌ی دوم آبان ماه آغاز می‌شود و حسین یاری، مرتضی احمدی و مرضیه وفامهر، بازیگران ایرانی و عراقی فیلم هستند.

ناصر تقوایی در گفت ‌وگویی كوتاه با خبرنگار سینمایی ایسنا اظهار داشت: طی روزهای آینده، برای بازبینی از لوكیشن‌ها و عملیات دكورسازی كه در اروند كنار صورت گرفته به آبادان سفر خواهم كرد و امیدواریم تا قبل آماده‌سازی كامل دكورها، در آن منطقه بارندگی صورت نگیرد.

وی درباره‌ی بازنویسی فیلمنامه گفت: این فیلمنامه، بازنویسی شده و با آنچه منتشر شد یك مقدار متفاوت خواهد بود.

بنا به اطلاعاتی كه روابط عمومی «چای تلخ» در اختیار خبرنگار سینمایی ایسنا، گذاشت، حضور حسین یاری در نقش «افسر عراقی» و مرتضی احمدی در نقش پیرمرد قطعی شده و نقش دختر ایرانی را نیز مرضیه وفامهر كه برای نخستین بار جلوی دوربین سینمایی قرار می‌گیرد، ایفا خواهد كرد.

براساس همین گزارش، پیش تولید این فیلم از نیمه‌ی شهریور ماه آغاز شده و با انجام بازنویسی اولیه فیلمنامه توسط ناصر تقوایی و انجام دو سفر بازبینی محلی به آبادان و اهواز، عملیات دكورسازی در منطقه از دوهفته قبل، ‌آغاز گردیده است. اما گروه تولید همچنان از وضعیت ‌آب و هوای منطقه ابراز نگرانی می كنند. با این حال آنها مصمم اند كه تحت هر شرایط و تحولات جوی كار را به سامان رسانند.

سایر عوامل تولید «چای تلخ» كه حضورشان قطعی شده عبارتند از: مدیر تولید: محمد حسن نجم، مدیر فیلمبرداری: فرهاد صبا،‌ مشاور نظامی: سردار اكبرتوكلی، مدیر برنامه ریزی: محسن تقوایی، دستیار كارگردان: امیر مداح، طراح صحنه: حسن روح‌پروری و مدیر تداركات:‌حسن خضرآبادی.

این فیلم در قطع 35 م.م  و در 100 دقیقه‌ای تولید می‌شود.