تبیان، دستیار زندگی
کریمی که برای دومین دیدار متوالی از ابتدای مسابقه در ترکیب اصلی بایرن به میدان رفته در این بازی یک پاس گل داد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هفته سی و دوم مسابقات فوتبال بوندس لیگا

علی کریمی پاس گل داد

کرِیمی آخرین روزهای خود را در بایرن سپری می کند - عکس از کیکر

دومین روز از هفته سی و دوم رقابت های فوتبال دسته اول باشگاه های آلمان بوندس لیگا با پیروزی شالکه، توقف بایرن مونیخ و شکست خانگی هامبورگ به پایان رسید.

در یکی از دیدارهای عصر دیروز تیم فوتبال بایرن مونیخ در ورزشگاه بورسیا پارک و در حضور 54019 هزار تماشاگر برابر میزبان خود مونشن گلادباخ به تساوی یک بر یک رضایت داد.

در این دیدار ماکای در دقیقه 12 و روی پاس علی کریمی گل برتری بایرن را به ثمر رساند ولی کلوگه در دقیقه 52 گل تساوی تیم مونشن گلادباخ را وارد دروازه بایرن کرد. کریمی که برای دومین دیدار متوالی از ابتدای مسابقه در ترکیب اصلی بایرن به میدان رفته بود در دقیقه 87 جای خود را فوراشتنر داد.

با این تساوی تیم فوتبال بایرن مونیخ با 54 امتیاز و تفاضل گل 9+ جایگاه خود در رده چهارم جدول بوندس لیگا تثبیت کرد ولی شانس حضورش در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا سال آینده بسیار ضعیف شد.

درحال حاضر وردربرمن با 60 امتیاز، تفاضل گل 32+ و یک بازی کمتر در رده سوم بوندسلیگا قراردارد و با توجه به حضور 3 تیم از این مسابقات در لیگ قهرمانان اروپا، برمن در صورت تحمل شکست های سنگین در 3 بازی آینده و پیروزی پرگل بایرن در دو مسابقه پایان در فصل جاری بوندسلیگا، از حضور در لیگ قهرمانان اروپا محروم می شود، اتفاقی که بروز آن  بسیار ضعیف است.

همچنین در ورزشگاه آ.او.ال آره نا و در حضور 59 هزار تماشاگر تیم فوتبال هامبورگ با نتیجه 3 بر صفر مغلوب میهمان خود بوخوم شد تا پس از 3 هفته شکست دیگری را تجربه کرده و با دو پله نزول به رده دوازدهم این رقابت ها سقوط کند.

در این دیدار که مهدی مهدوی کیا 90 دقیقه در ترکیب اصلی هامبورگ به میدان رفت، گتاس در دقیقه 61، گروته در دقیقه 68 و میسیمویچ در دقیقه 80 ازروی نقطه پنالتی برای بوخوم گلزنی کردند.

سایر نتایج

شالکه یک - نورنبرگ صفر

اشتوتگارت 2 - ماینتز صفر

وولفسبورگ صفر - دورتمند 2

فرانکفورت 4 - آلمانیا آخن صفر

هفته سی ودوم رقابت های فوتبال دسته اول باشگاه های آلمان بوندسلیگا عصر امروز با برگزاری 2 دیدار هرتابرلین با وردربرمن و بایرلورکوزن برابر آرمنیا بیله فلد به پایان می رسد.

جدول رده بندی بوندس لیگا

1- شالکه - 65 امتیاز

2- اشتوتگارت - 64 امتیاز

3- وردربرمن - 60 امتیاز (یک بازی کمتر)

4- بایرن مونیخ - 54 امتیاز

5- نورنبرگ - 45 امتیاز

6- بایرلورکوزن - 45 امتیاز(یک بازی کمتر)

7 - هانوفر 44 امتیاز

مطالب مرتبط