پرسپولیس در روزی که ملوان انگیزه ی بیشتری برای بردن داشت میهمان خود را شکست داد تا همچنان روی کاغذ بخت قهرمانی داشته باشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گل کعبی برای فولاد

ورزشگاه: آزادى تهران

شرایط زمین : عالی

آب وهوا : آفتابی

داور: رحیم رحیمى مقدم

كمك ها: حسین نجاتى و مسعود فرح نیا

تماشاگر: 30 هزار نفر

ستاره میدان:حسین كعبى

اخطار: رضا نیك نظر و هادى تأمینى (ملوان)، علیرضا واحدى نیكبخت و ابراهیم اسدى پرسپولیس

 

ترکیب ابتدایی پرسپولیس

علیرضا حقیقى، طارق جبان، الونگ الونگ، پژمان نورى، روبرت ساها، ابراهیم اسدى، شیث رضایى، حسین بادامكى، مهرزاد معدنچى، حسین كعبى ، علیرضا واحدى نیكبخت

 

ترکیب ابتدایی ملوان

مسعود غلامعلى زاد، رضا نیك نظر، جلال رافخوایى، هادى تأمینى، سیدابراهیم صادقى، علیرضا رمضانى ، امیر خدامرادى، سعید سالارزاده، مازیار زارع، مجتبى قربانى و مهران جعفرى

 

تعویض ها

برای تیم میزبان یعنی پرسپولیس فرزاد آشوبی در دقیقه ی 87 به جای حسین کعبی وارد زمین شد

برای ملوانی ها هم مهران جعفری در دقیقه ی 37 از بازی خارج وبه جای او محمد حیدری وارد زمین شد ودر دقایق 63و82 به ترتیب دو تعویض دیگر انجام شد که مجتبی قربانی و علی رضا رمضانی از بازی خارج وبه جای آنها کیوان ساجدی و سجاد بیگی وارد میدان شدند

بادامکی در حال عبور دادن توپ از بازیکن حریف

گل پرسپولیس

در دقیقه ی 72 بازی پاس زیبا و دیدنی  روبرت ساها از جناح چپ برروی نقطه ی پنالتی ملوانی ها  با پرش حسین کعبی و ضربه ی خوب او در حالتی نامتعادل تبدیل به گل پرسپولیس شد.

 

دقایق حساس بازی

در دقیقه ی 20 بازی مازیار زارع شوت سنگینی را به طرف دروازه پرسپولیسی ها شلیک کرد که توسط حقیقی مهار شد

دقیقه ی 39 بازی موقعیت بسیار خطرناکی دروازه قرمز پوشان را تهدید کرد که علی رضا حقیقی به خوبی توانست موقعیت تک به تک قربانی را دفع کند . توپ برگشتی در دوقدمی دروازه نصیب مهاجم ملوان یعنی حیدری شد که بازهم این دروازبان جوان پرسپولیسی ها بود که توپ را به  کرنر فرستاد

دقیقه ی 52 بازی با سانتر زیبای معدنچی از جناح چپ کعبی را صاحب توپ کرد که با بی دقتی تمام توپ را به تیر افقی دروازه ملوانی ها کوبید وراهی اوت شد

صحنه ای که با بی دقتی نیک نظر منجر به پنالتی شد

دردقیقه ی 58 با ضربه ی بلند حقیقی توپ وارد محوطه ی جریمه ی ملوان شد اما غلامعلی زاد بخوبی ضربه سر واحدی نیکبخت را مال خود کرد

دردقیقه ی 88 بازی خطای پنالتی روی علی واحدی نیکبخت انجام شد که حسین بادامکی با بی دقتی تمام ضربه ای زمینی وآرام توپ را در دستان غلامعلی زاد قرار دهد

 

در حاشیه پرسپولیس - ملوان

* سعید راد، سپند امیرسلیمانى و دكتر محمد زادمهراز تماشگران نام آشنای  بازی بودند که از جایگاه ویژه بازی را نظاره کردند .

از نکات جالب توجه حضور دکتر زادمهر بود که خود یک پرسپولیسی قدیمی وهم اکنون هم سرپرست تیم سایپاست. او در هنگام حملات سرخپوشان ابراز احساسات بسیاری از خود نشان داد

عابدزاده در حال پاسخ دادن به محبت هواداران

* دیروز احمد رضا عابدزاده برای دیدن بازی پرسپولیس وملوان درورزشگاه آزادی حاضر بود وازجایگاه ویژه   بازی را دنبال می کرد در طول بازی عابدزاده بارها از سوى هواداران پرسپولیس تشویق شد.  

گلر اسبق تیم ملى در بین 2 نیمه به رختكن پرسپولیسى ها رفت و خوش و بش او با كریم باقرى نیز جالب توجه بود.

* نکته جالب توجه دیگر این که در جایگاه مطبوعات از خبرنگاران زیادی روبرو نبود و تعداد آنها به انگشت شمار می رسید 

* درجایگاه 9 هم هواداران وتماشاگران ملوان حضور داشتند که جمعیت آنها هم حدود 500نفر می رسید و به تشویق تیم محبوب خود یعنی ملوان می پرداختند.

* دربازی دیروزبازهم تماشاگران وهوداران پرسپولیس به تشویق وحمایت محمد حسن انصاری فر پرداختند و درطول 90 دقیقه باسر دادن شعار(مدیر محبوب ما حسن انصاری فرد )حمایت خود را از محمد حسن انصاری فرد اعلام کردند

* بعد از گلى كه پرسپولیسى ها به ثمر رساندند شادى گل كعبى به مذاق انزلى چى ها خوش نیامد و عده اى از آنها با تماشاگران پرسپولیس درگیر شدند. این درگیرى منجر به دستگیرى عده اى از هواداران ملوان شد.

* یکی دیگر از اتفاق های جالب پاسخ ویژه هواداران پرسپولیسی به تشویق ملوانی هابودکه به خشم آنها بیشتر منجر شده بود .

با این پیروزی وضعیت سرخپوشان در جدول رده بندی تغییری نکرد

اعتراض دنیزلی به مشکلات مدیریتی پرسپولیس

مصطفی دنیزلی : پرسپولیس دو نیمه متفاوت را پشت سرگذاشت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش در نیمه دوم دیدار برابر ملوان بندر انزلی گفت: نیمه دوم عملکرد قابل قبولی داشتیم و توانستیم ملوان را با شکست مواجه کنیم.

 مصطفی دنیزلی که پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر ملوان با خبرنگاران گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب افزود: اصولا در چنین بازیهایی تمرکز سخت است چرا که رقیبانی مقابل ما قرار می گیرند که برای سقوط نکردن می جنگند.

وی ادامه داد: ما در این بازی دو نیمه متفاوت را پشت سر گذاشتیم در نیمه اول فوتبال خوبی به نمایش نگذاشتیم و همین امر باعث شده بود من در بین دو نیمه با عصبانیت بازیکنان را سرزنش کنم اما در نیمه دوم فوتبال قابل قبولی را به نمایش گذاشتیم و توانستیم 3 امتیاز این بازی را از آن خود کنیم .

وی در مورد پنالتی حسین بادامکی گفت: حسین در این دیدار تلاش زیادی از خود ارائه داد و هر چند که در حرکت با توپ چند اشتباه داشت اما به خاطر تشکر از تلاشهای وی در این دیدار و بهتر شدن روحیه اش تصمیم گرفتیم ضربه پنالتی را او بزند که اگر گل می شد بهتر بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تغییرات مدیریتی دراین باشگاه گفت: همانطور که قبلا نیز گفته ام این تغییرات به مسوولان باشگاه مربوط می شود و من نمی توانم در این مورد اظهار نظر کنم . اما تصور می کنم مسوولان باید هر چه سریعتر وضعیت مدیریتی باشگاه را مشخص کنند . تا به حال توانسته ایم تاثیرات منفی تغییرات را کنترل کنیم اما قطعا از این به بعد نمی توانیم این کار را ادامه دهیم .

وی در پایان تاکید کرد: در فوتبال ایران حاشیه بیش از همه چیز وجود دارد .

احمدزاده : کارمان برای بقا در لیگ برتر سخت شد

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با تاکید بر اینکه موقعیت تیمش برای بقا در لیگ برتر به خطر افتاده است، گفت: برای رهایی از این وضعیت باید بازیهای آینده را با پیروزی به پایان برسانیم .

محمد احمد زاده که پس از شکست یک بر صفرتیمش برابر پرسپولیس با خبرنگاران گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب افزود: با شکستی که امروز نصیب ما شد خطر سقوط به مرحله پلی آف لیگ برتر را احساس کردیم و باید در بازیهای آینده به پیروزی برسیم .

وی ادامه داد: ما در این بازی فوتبال قابل قبولی را به نمایش گذاشتیم اما متاسفانه در زدن ضربات آخر مشکل داشتیم که این امر نیز متاثر از حضور بازیکنان غیر تخصصی در خط حمله است.

سرمربی تیم فوتبال ملوان در پاسخ به این سوال که با شکست برابر پرسپولیس و پیروزیهای اخیر فولاد شانس شما برای حضور در لیگ برتر کم شده است، گفت : امیدوارم بازیکنان ما شرایط حساس چند بازی آینده را درک کنند. معتقدم می توانیم  با حمایت تماشاگرانمان در بازیهای آینده به پیروزی برسیم و ملوان را در لیگ برتر حفظ کنیم .

وی در پایان پیرامون وضعیت این تیم برای فصل بعد گفت : من با مسولان باشگاه صبحت کردم که اگر ملوان در لیگ برتر ماند هیچ بازیکنی نباید از تیم جدا شود. حتی اگر یکی از بازیکنان از جمع ما جدا شود دیگر حاضر به همکاری  با ملوان نیستم.

با نتایج به دست آمده در رقابتهای دیروز گره قهرمانی کور تر از قبل شد و حالا باید دید مدعیان اصلی قهرمانی در روز سه شنبه چه خواهند کرد .

آخرین وضعیت تیم ها در جدول رده بندی

گزارش :  مهدی سیگاری

عکس ها : رضا سعیدی پور

مطالب مرتبط :

گزارش اختصاصی از برد پرسپولیس