تبیان، دستیار زندگی
تمرین دیروز استقلال راس ساعت 16 دیروز آغاز شد.....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فتح اله زاده روی دوش هواداران استقلال

فتح اله زاده مورد استقبال هواداران استقلال قرار گرفت

تمرین دیروز استقلال راس ساعت 16 دیروز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار تبیان این بار تمرین آبی پوشان حال و هوای خاصی داشت ؛ نه از دعوا و جنجال خبری بود و نه از چاقو کشی.

در تمرین دیروز استقلال که تحت شدید تدابیر امنیتی آغاز شد هواداران زیادی برای تماشا به تختی آمده بودند تا هم تمرین تیمشان را ببینند و هم سر پرست جدید تیم را که مدتها انتظارش را می کشیدند روی دوش ببرند.

خلاصه تمرین ساعت 16 آغاز شد و بازیکنان با دویدن دور زمین کار خود را شروع کردند . کم کم خبر نگاران و عکاسان رسانه های مختلف نیز سر تمرین حاضر شدند تا از حضور فتح اله زاده در تمرین سوژه های خود را شکار کنند .

هواداران استقلال که از همیشه خوشحال تر به نظر می رسیدند تا لحظه ورود فتح اله زاده کسی را تشویق نکردند .

فتح اله زاده  آمد

سرپرست استقلال که قرار بود در تمرین حاضر شود به همراه کیومرث هاشمی  ساعت 17 : 10 وارد ورزشگاه تختی شدند تا هواداران با شعارهای خود از مدیر عامل محبوب خود پذیرایی کنند .

هواداران استقلال سرپرست خود را روی دوش گرفتند و با شعار های  ( حاجی آبراموویچ ، ایول ایول حاج آفا رو ایول ، و ..... از وی حمایت کردند .

کیومرث هاشمی معاون رییس سازمان تربیت بدنی دیروز همراه با فتح اله زاده سرپرست موقت استقلال در تمرین این تیم حاضر شد و با بازیکنان را گفت و گو  کرد.

فتح اله زاده و هاشمی در حال ورود به تمرین استقلال

هاشمی پس از تبریک به فتح اله زاده به خاطر قبول کردن پست سرپرستی گفت :

آقای فتح اله زاده نیازی به معرفی ندارند و استقلال خانه ایشان محسوب می شوند .

اما چون ما دیدیم سرپرست جدید استقلال چند سالی از این تیم دور بوده است تصمیم گرفتیم تا جلسه ی معارفه ی کوچکی را برایشان ترتیب دهیم .

معاون رییس سازمان تربیت بدنی در ادامه افزود :جناب آقای فتح اله زاده برنامه کوتاه مدت خود را به سازمان تحویل داده اند و انشاالله کار خود را به زودی شروع خواهند داد .

وی افزود : سازمان برای انتخاب گزینه سرپرستی استقلال گزینه های زیادی را بررسی کرد و آقای فتح اله زاده بهترین گزینه برای این سمت بود .

هاشمی همچنین در مورد اعضای هیئت مدیره گفت : آقای علی آبادی نفرات زیادی را برای هیئت مدیره استقلال در نظر دارند و به زودی نفرات مورد نظر را اعلام خواهد کرد .

هاشمی همچنین از عدم حمایت سازمان تربیت بدنی و فدراسیون  برای از قهرمانی استقلال در جمع بازیکنان این تیم سخن گفت و ادامه داد : سازمان برای قهرمان شدن تیم خاصی تلاش نمی کند و نخواهد کرد .

فتح اله زاده در حال صحبت کردن برای بازیکنان استقلال

فتح اله زاده هم که نمی خواست زیاد وقت تمرین را بگیرد ، گفت : من تیم را قهرمان تحویل گرفتم وامیدوارم استقلال قهرمان بماند.

او خطاب به بازیکنان گفت : تا اینجا که به مرفاوی یا علی گفته اید ، تا پایان هم همراه او و یکدل باشید تا ان شاالله به قهرمانی دوباره برسید.

اما تمرین چه گذشت ، بازیکنان کار با توپ را در دستور کار خود قرار داده بودند .بعد از این  بازیکنان کار گروهی و آقا وسط را زیر نظر یونگ  انجام دادند .

در اواسط تمرین بود که محمود فکری سر تمرین حاضر شد و این اصلا از نظر خبرنگاران عجیب نبود . چون دریکی از تمرینات گذشته نیز یونگ 1 ساعت  زودتر در محل تمرین حاضر شده بود . گویا ساعت شروع تمرین برای استقلالی ها خیلی مهم نیست !

بعد از اتمام مراحل تمرین هم بازیکنان دور هم جمع شدند و به دو تیم تقسیم شدند تا بازی دست گرمی را در  دستور کار خود قرار دهند .

مطالب مرتبط :

بازگشت فتح الله زاده به استقلال