تبیان، دستیار زندگی
اما بولتون با کسب یک امتیاز این مسابقه احتمال حضورش را در جام یوفا افزایش داد و زمینه اوج گیری بیشتر شاگردان فرگوسن را هم فراهم ساخت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یاران آندو در خدمت فرگوسن

بولتون چلسی را از قهرمانی دور کرد

آندرانیک تیموریان اعتماد به نفس لازم را در لیگ برتر انگلیس بدست آورده است

هفته سی و ششم رقابت های لیگ برتر انگلستان با پیروزی منچستریونایتد و توقف چلسی آغاز شد تا شاگردان الکس فرگوسن به قهرمانی در رقابت های امسال امیدوارتر شوند.

به گزارش تبیان تیم فوتبال چلسی در ورزشگاه استمفوردبریچ برابر میهمانش بولتون با تساوی 2 بر 2  متوقف شد  تا فاصله امتیازی اش با منچستریونایتد بیشتر شود .

همزمانی  این دیدار با پیکار منچستریونایتد و اورتون بر جذابیت های آن افزوده بود . بخصوص که در دقایق ابتدایی چلسی از بولتون پیش افتاد و منچستر با 2 گل از اورتون عقب بود .

در صورت باقی ماندن این نتیجه تعداد امتیازات دو تیم برابر می شد اما هر چه از زمان دو بازی گذشت ،  اوضاع دگرگون تر شد!

دراین دیدار آندرانیک تیموریان 90 دقیقه در ترکیب ثابت بولتون برابر چلسی به میدان رفت و با ضربه ایستگاهی زیبای خود  زمینه ساز گل نخست تیمش شد.

کالو در دقیقه 22 و یاسکلاینن(دروازه بان بولتون) در دقیقه 34 گل به خودی برای چلسی گلزنی کردند و میچالیک در دقیقه 19 و داویس در دقیقه 54 گلهای بولتون را به ثمر رساندند

با این نتیجه بخت چلسی برای قهرمانی درلیگ برتر فصل جاری کاهش یافت اما بولتون با کسب یک امتیاز این مسابقه احتمال حضورش را در جام یوفا افزایش داد و زمینه اوج گیری بیشتر شاگردان فرگوسن را هم فراهم ساخت.

وین رونی این روزها در اوج آمادگی ست

منچستریونایتد در ورزشگاه گودیسون پارک و در حالیکه با 2 گل از حریفش عقب افتاده بود، در نهایت با نتیجه 4 بر2 برابر میزبان خود اورتون به پیروزی با ارزشی دست یافت.

در این دیدار استابس در دقیقه 12 و فرناندز در دقیقه 50 برای اورتون گلزنی کردند و جان اوشی در دقیقه 61، فیلیپ نویل(بازیکن سابق منچستر) در دقیقه 67 گل به خودی، وین رونی در دقیقه 78 و ایگلز در دقیقه 90 گلهای پیروزی بخش تیم منچستریونایتد را به ثمر رساندند.

دیروز در دیگر بازیها این نتایج به دست آمد :

بلکبرن 4 - 1 چارلتون

منچسترسیتی  0 - 2 آستون ویلا

میدلزبرو 2 -  3 تاتنهام

پورتس موث 2  - 1 لیورپول

شفیلدیونایتد 1 -  0 واتفورد

ویگان اتلتیک 0 – 3  وستهام

جدول رده بندی:

1- منچستریونایتد - 85 امتیاز

2- چلسی - 80 امتیاز

3- لیورپول - 67 امتیاز

4- آرسنال - 63 امتیاز

5- بولتون - 55 امتیاز

مطالب مرتبط :

اولین گل های تیموریان در لیگ برتر انگلیس

گزارش تصویری دیدار منچستر - میلان