تبیان، دستیار زندگی
آتیلا پسیانی می‌گوید دلش را در جعبه‌هایی كه آنها را نیز دلی تزیین كرده گذاشته تا امروز عرضه كند. در این جعبه‌ها كه روی صندوق‌های میوه قرار گرفته‌اند، می‌توان هواپیمایی كه با چهار چرخش به زنجیر كشیده شده، ساعتی كه بر روی 20 دقیقه به چهار متوقف ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اسباب‌بازی‌های آتیلا پسیانی برای بچه‌های بزرگ

اسباب‌بازی‌های آتیلا پسیانی برای بچه‌های بزرگ

آتیلا پسیانی می‌گوید دلش را در جعبه‌هایی كه آنها را نیز دلی تزیین كرده گذاشته تا امروز عرضه كند.

در این جعبه‌ها كه روی صندوق‌های میوه قرار گرفته‌اند، می‌توان هواپیمایی كه با چهار چرخش به زنجیر كشیده شده، ساعتی كه بر روی 20 دقیقه به چهار متوقف مانده و یا جعبه‌ای كه در آن دفتر خاطراتی قفل شده است و یك ورق قرص نیمه تمام در كنار آن است، دید.

آتیلا پسیانی كه در این نمایشگاه آثار تجسمی خود را به‌نمایش گذاشته است، ترجیح می‌دهد درباره‌ی آثارش توضیحی ندهد و مخاطب را با برداشتی آزاد وابگذارد؛ اما درعین حال تاكید دارد، این جعبه‌ها اسباب‌بازی بچه‌های بزرگ هستند كه برای دلش خلق كرده است.

اسباب‌بازی‌های آتیلا پسیانی برای بچه‌های بزرگ

این هنرمند سینما، تئاتر و تلویزیون قرار است پرفورمنس‌هایش را چهارم خردادماه سال جاری در گالری خاك به‌نمایش بگذارد. او هم‌چنین قصد دارد نمونه‌ای از كارهایش را در نمایشگاه هنر جدید نیز ارایه كند.

نمایشگاهی كه دقایقی پیش در گالری "مهروا"ی تهران آغاز به‌كار كرد، تا 19 اردیبهشت ماه جاری از ساعت 17 تا 21 واقع در خیابان كریم‌خان زند، خیابان آبان جنوبی، شماره 78 برای بازدید عموم برپاست.

مطالب مرتبط:

هنر

هنرهای تجسمی