تبیان، دستیار زندگی
تمرین عصر دیروز تیم فوتبال استقلال صحنه درگیری خونین جمعی از هواداران این تیم بود که تمرینات این تیم را به تعطیلی کشاند .
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

درگیری خونین لیدرهای  استقلال

بازیکنان استقلال درحال تمرین

تمرین عصر دیروز تیم فوتبال استقلال صحنه درگیری خونین جمعی از هواداران این تیم بود که تمرینات این تیم را به تعطیلی کشاند .

درحالیکه تیم فوتبال استقلال کمتر از 72 ساعت دیگر در دیداری حساس و سرنوشت ساز با تیم استقلال اهواز روبرو خواهد شد تمرین امروز این تیم تحت تاثیر درگیری هوارداران این تیم قرار گرفت.

بنا بر این گزارش پس از درگیری روز گذشته که باعث شد مسئولان باشگاه استقلال تصمیم به برگزاری تمرینات بدون حضور تماشاگران بگیرند، امروزجمعی از هواداران با حضور در زمین شماره 3 ورزشگاه تختی با یکدیگر به درگیری و زد و خورد پرداختند و تمرین استقلال را به صحنه درگیری خشونت باری تبدیل کردند .

لیدرها وطرفدارن استقلال

مهمترین عامل بروز درگیری اختلاف نظر بین لیدرهای هواداران تیم فوتبال استقلال بود که درحمایت ازمحمدرضا بهمنی وعلی فتح الله زاده با یکدیگر به زد و خورد پرداختند .

زد و خورد خونین هواداران تیم فوتبال استقلال پس از دقایقی با دخالت نیروی انتظامی خاتمه یافت و عوامل درگیری دستگیر شدند .

دراین بین یکی از خبرنگاران که در ورزشگاه تختی حضور داشت از سوی یکی از مسئولان منتسب به باشگاه استقلال تهدید شد تا از افشای درگیری بین هواداران این تیم خودداری کند.

مطالب مربط

درگیری در تمرین آبی ها

درگیری لفظی طالب لو و بائو

3 خبر از استقلال

چند خبر ازاستقلال