تبیان، دستیار زندگی
میثم بائو مثل اكثر بازیكنان استقلال و همچنین صمد مرفاوی معتقد است كه خداداد افشاریان در گرفتن پنالتی اشتباه كرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بائو: در حدی نیستم كه درگیر شوم

میثم بائو بازیکن شمالی استقلال

میثم بائو مثل اكثر بازیكنان استقلال و همچنین صمد مرفاوی معتقد است كه خداداد افشاریان در گرفتن پنالتی اشتباه كرد. او همچنین در گفت‌وگو با خبرگزاری فوتبال ایران خبر درگیری‌اش با علیرضا منصوریان را تكذیب كرد.

-

بازی را چطور دیدی؟

نیمه اول هر دو تیم بازی متعادلی انجام دادند و موقعیت‌ها یكسان بود ولی نیمه دوم ما بیشتر دفاع كردیم و به یك امتیاز قانع بودیم. البته داور اشتباه كرد و در آخرین دقیقه شكست خوردیم.

- ولی اكثر كارشناسان داوری معتقدند افشاریان درست تصمیم گرفت.

موقعیت حساسی نبود كه داور بخواهد پنالتی بگیرد! در آن صحنه مهاجم سپاهان در بین چند بازیكن ما در محاصره بود. او پایش را به پای مرتضی ابراهیمی زد و داور را فریب داد. به نظر من داور نباید پنالتی می‌گرفت.

- فكر نمی‌كنی با این باخت وضعیت استقلال به خطر بیفتد؟

هنوز چهار بازی در پیش داریم و تا آخرین هفته میزبان هستیم. اگر 7 امتیاز هم بگیریم، قهرمانی خواهیم شد. استقلال كماكان مدعی اول قهرمانی است. درضمن قرار نیست در تمام بازی‌ها برنده از زمین خارج شویم.

- قضیه درگیری‌ات با منصوریان چیست؟

با او درگیر نشدم. فقط یك جروبحث كوچك و خودمانی بود!! و هر دو عصبانی بودیم.

- ولی از گوشه و کنار خبر از درگیری شدید بود و حتی منصوریان با مشت به صورت تو زد.

خیر،‌ این موضوع صحت ندارد. بعضی‌ها نوشته‌اند كه من از بازی منصوریان ایراد گرفته‌ام و او را مقصر باخت نامیده‌ام ولی این حرف‌ها با عقل جور در نمی‌آید چون در حدی نیستم كه با منصوریان درگیر شوم. ما درگیری فیزیكی نداشتیم و این فقط یك جروبحث خودمانی بود.

مطالب مرتبط :

درگیری در رختکن استقلال