تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال الامارات موفق شد با گلزنی دو مهاجم ایرانی خود مقابل تیم دبی به پیروزی دست یابد....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گلزنی ایرانی ها در لیگ امارات

عنایتی و خطیبی در جمع مسوولان خوشحال باشگاه الامارات

هفته هفدهم لیگ دسته اول باشگاه های امارات روز گذشته با پیروزی تیم های الامارات، الشباب و الجزیره در حالی به پایان رسید که رسول خطیبی و رضا عنایتی برای تیمشان گلزنی کردند.

دیروز جمعه 31 فروردین و در چارچوب رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های امارات تیم فوتبال الامارات موفق شد با گلزنی دو مهاجم ایرانی خود مقابل تیم دبی به پیروزی دست یابد.

در این بازی ابتدا تیم الامارات توسط "عادل درویش" موفق شد اولین گل بازی را وارد دروازه حریف کند و در ادامه "رسول خطیبی" در دقیقه 39 و "رضا عنایتی" در دقیقه 82 گل های دوم و سوم تیم الامارات را وارد دروازه حریف کردند. تنها گل تیم دبی را "ولید عبید" به ثمر رساند.

به این ترتیب مجموع گل های زده "رسول خطیبی" به 10 گل و مجموع گل های زده رضا عنایتی به 9 گل رسید. این دو ملی پوش ایرانی هم اکنون در رده های چهارم و پنجم جدول گلزنان لیگ دسته اول باشگاه ای امارات قرار دارند.

در دیگر بازی های روز گذشته تیم فوتبال الشباب که ایمان مبعلی دیگر بازیکن ایرانی را در اختیار دارد موفق شد با نتیجه 3 بر یک مقابل الشارجه که مسعود شجاعی در آن توپ می زند را شکست دهد.

تیم فوتبال الاهلی نیز که در آغاز نیم فصل دوم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های امارات، فرهاد مجیدی را به خدمت گرفته روز گذشته مقابل تیم الجزیره با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد.

مطالب مرتبط :

اولین گل خطیبی برای الامارات