زمان پخش مجموعه تلویزیونی طنز قرارگاه مسكونی به كارگردانی جواد رضویان هنوز مشخص نشده است و این در حالی است كه این مجموعه برای نوروز امسال آماده پخش بود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بر سر قرارگاه مسكونی رضویان چه آمده است؟

 

قرارگاه مسكونی

زمان پخش مجموعه تلویزیونی طنز قرارگاه مسكونی به كارگردانی جواد رضویان هنوز مشخص نشده است و این در حالی است كه این مجموعه برای نوروز امسال آماده پخش بود.

  

 قرارگاه مسكونی نام مجموعه 14 قسمتی به كارگردانی جواد رضویان است كه قرار بود در ایام نوروز از شبكه اول سیما پخش شود اما درست چند روز مانده به سال نو خبر آمد كه مجموعه روزگار خوش حبیب آقا به كارگردانی مهدی مظلومیكه قرار بود در نیمه دوم فروردین ماه و پس از به پایان رسیدن سریال قرارگاه مسكونی پخش شود جایگزین این سریال شده است و با گذشت ایام تعطیل و به پایان رسیدن فروردین ماه هنوز هیچ خبر دقیقی از زمان پخش این مجموعه در دسترس نیست.

قرارگاه مسكونی

كارگردان: از زمان پخش اطلاعی ندارم

جواد رضویان كارگردان این مجموعه تلویزیونی در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: بنا بر توافقاتی كه با شبكه اول سیما داشتیم، كار 29 اسفندماه به شبكه تحویل داده شد و از علت تغییر زمان پخش این مجموعه اطلاعی ندارم.

وی در ادامه اظهار داشت: من كارم را تمام و كمال تحویل داده‌ام و مابقی پی‌گیریها برای مشخص شدن زمان پخش برعهده تهیه كننده است.

وی افزود: من نمی‌توانم هر روز به صدا و سیما بروم و بپرسم كی این سریال را پخش می‌كنید. خودشان با صلاحدید خودشان زمانی را برای پخش این سریال در نظر می‌گیرند.

جواد رضویان درباره آرشیو شدن این مجموعه در صداو سیما گفت: این مجموعه كار خوبی از آب درآمده و دلیلی برای آرشیو شدن آن وجود ندارد.

 

قرارگاه مسكونی

تهیه كننده: موضوع قرارگاه مسكونی بیات می‌شود

محمد رضا تختكشیان تهیه كننده مجموعه تلویزیونی قرارگاه مسكونی نیز در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: بنابر تشخیص مدیران صداو سیما زمان پخش این سریال مشخص خواهد شد.

وی افزود: عقب انداختن زمان پخش این مجموعه كه در فضای نوروز ساخته شده منجر به افت مجموعه خواهد شد و بسیاری از مخاطبان خود را از دست خواهد داد.

وی در ادامه گفت: این سریال برای بخش در نوروز 86 ساخته شده و یقیناُ با تعویق در زمان پخش بسیاری از جذابیتهای خود را از دست خواهد داد.

وی افزود: داستان مجموعه نیز تا زمان پخش كهنه و بیات می‌شود و امكان استفاده از داستانهای این مجموعه در سایر برنامه‌ها نیز وجود دارد.

 

قرارگاه مسكونی

 

مدیر گروه فیلم و سریال شبكه 1: مشترك مورد نظر در دسترس نیست

سید مجید میرمیران مدیر گروه فیلم و سریال شبكه اول سیما نیز حاضر به اظهار نظر در مورد زمان پخش این مجموعه تلویزیونی نشد.

وی كه پیش از این مدیریت گروه فیلم و سریال شبكه دو سیما را بر عهده داشت از اوایل بهمن ماه سال گذشته با حكم علیرضا برازش مدیر شبكه یك سیما،به سمت مدیریت گروه فیلم و سریال شبكه اول سیما منصوب شد.

تحقیق و نگارش قرارگاه مسكونی را علیرضا محمودی انجام داده است و موضوع آن درباره تعدادی سرباز در یك قرارگاه است كه برای تعطیلات ایام نوروز تصمیم دارند به مرخصی بروند ولی با مشكلاتی رو به رو می‌شوند كه این مشكلات دست‌مایه اصلی ساخت این مجموعه است.

در قرارگاه مسكونی بازیگرانی چون مهران غفوریان، یوسف تیموری، مهران رجبی، یوسف صیادی، علی صادقی، جواد رضویان به ایفای نقش می‌پردازند.

 

مطالب مرتبط:

قرارگاه مسکونی جواد رضویان کلید خورد

كمدینها درسریال‌های نوروزی