سپاهان خسته در تهران برابر تیم بی آزار پاس تن به تساوی 1 – 1 داد . به گزارش تبیان توقف سپاهان یك هدیه دیگر بود براى آبى هاى صدرنشین چرا كه آخرین دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر با تساوى پاس و سپاهان به پایان رسید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

 

سپاهان خسته – پاس بی آزار

  

صحنه ای  ازدیدار سپاهان پاس

سپاهان خسته در تهران برابر تیم بی آزار پاس تن به تساوی 1 – 1 داد .

به گزارش تبیان توقف سپاهان یك هدیه دیگر بود براى آبى هاى صدرنشین چرا كه آخرین دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر با تساوى پاس و سپاهان به پایان رسید.

در نیمه اول سپاهان اصفهان خیلى خوب بازى را شروع كرد اما در ادامه پاسى ها سوار بر بازى شدند و توپ و میدان را در اختیار گرفته بودند چرا كه در این لحظات سپاهانى ها بسیار خسته نشان مى دادند اما به هر حال گلى زده نشد و نتیجه با حساب صفر ـ صفر تمام شد. در نیمه دوم دو  تیم بهتر از نیمه نخست ظاهر شدند و موقعیت هاى زیادى روى دروازه حریفان خلق مى كردند اما نبود مهاجم تمام كننده باعث شد تا نتیجه هیچ تغییرى نكند.

در این نیمه آرش برهانى چندین بار صاحب موقعیت تك به تك شد اما ضربات آخر را با بى دقتى زد تا مصاف پاس و سپاهان با حساب صفر ـ صفر به پایان رسید.

عبدالصمد مرفاوى سرمربى  و یونگ مربى استقلال، ساموئل دارابینیان سرمربى پیكان به همراه دستیارش، اكبر میثاقیان سرمربى راه آهن، رضا مهاجرى مربى استقلال اهواز و ... این  بازى را از نزدیك تماشا كردند.

صحنه ای ازدیدار سپاهان پاس

شاهرخی : این پاس واقعی بود

در پایان این بازی همایون شاهرخی سرمربی پاس طبق کلیشه ی معمول گفت ماااااا از فرصت هایمان استفاده نکردیم و تیمی که از موقعیت هایش بهره نبرد برنده نخواهد شد!

سرمربی پاس که فراموش کرده بود تیمش در یک بازی خانگی به تساوی رسیده ، گفت : تیمی که امروز مقابل سپاهان بازی کرد ، پاس واقعی بود !

وی ادامه داد : منکر ارزش فنی تیم سپاهان نمی شوم . این تیم درحال حاضربهترین تیم ایران است و اگر بازیکنان ما در زدن ضربه آخربی دقتی نمی کردند، می توانستیم امروز آنها را شکست دهیم.

لوکا بوناچیچ سرمربی سپاهان

سرمربی سپاهان : راضی ام

لوکا بوناچیچ سرمربی تیم سپاهان نیز گفت : بازیکنان ما با خستگی بسیار در این بازی به میدان رفتند و غیب 4 ، 5 بازیکن اصلی خصوصا نویدکیا به تیم ما ضربه زد.

وی ادامه داد: به بازیکنانم تبریک می گویم که با این شرایط مقابل پاس نباختیم و از عملکرد آنها راضی هستم . باید واقع بین بود که برای تیمی مثل سپاهان بازی کردن درهر چهار روز در مسابقات داخلی و خارجی بسیار سخت است.

مطالب مرتبط:

روز بد داور ؛ توقف پرسپولیس  در شیراز