تبیان، دستیار زندگی
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در پایان سال 85 در یک حرکت جالب ضمن قدردانی از زحمات پرسنل و همچنین آرزوی سالی خوب و موفق در سال جدید برای همه، اقدام به معرفی برترین نیروهای تبیان در سال 85 ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیان در آخرین روزهای سال 85


موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در پایان سال 85 در یک حرکت جالب ضمن قدردانی از زحمات پرسنل و همچنین آرزوی سالی خوب و موفق در سال جدید برای همه، اقدام به معرفی برترین نیروهای تبیان در سال 85 کرد .

در این مراسم ابتدا آقای دکتر طالب پور ضمن تشکر از کلیه پرسنل با نقد و بررسی بخش های مختلف به بیان نقاط ضعف و قوت آنها پرداخت و از عملکرد مثبت بخش ها و نیروها به نیکی یاد نمودند.

وی گفت در سالی که گذشت از سوی پرسنل هیچ گونه انتقاد و یا پیشنهادی به دست ما نرسید و ما از همه انتظار داریم که روحیه مشارکت و تعامل در همه زمینه ها را داشته باشند .

مدیرعامل تبیان با اشاره به فعالیت تمام بخش ها اظهار داشت با توجه به کمی و کاستی هایی که در سال گذشته بود کارهای بسیار بزرگی نیز در بخش ها انجام گردیده که قابل تقدیر می باشد ، وی از بخش عضویت، انجمن ها، فنی و محتوایی سایت به نیکی یاد کرد و اظهار داشت این بخشها توانستند در سال 85 فعالیتهای خوب و قابل قبولی ارائه دهند و همچنین ارتباط و تعامل خوبی با سایر بخشها را فراهم سازند که جا دارد در همین جا از همه آنها تشکر کنم .

همچنین شبکه داخلی موسسه را با تمام مشکلاتی که داشته ، توانستند به مرحله اجرا برسانند ، ایشان با اشاره به استانها و سیستم یکپارچه ای که در استانها راه اندازی شد گفتند این هدف اصلی ما بوده و خوشبختانه حدود 20 استان ما با سیستم یکپارچه ACCOUNTING مرکزی و سرویسهای یکپارچه ای که ایجاد شده در حال تعامل با مرکز هستند که این خود سرمایه ای بسیار بزرگ است، که می توانیم در سال آینده و سالهای بعد بیشترین بهره را از آن ببریم . وی گفت ما شبکه بسیار بزرگ و منحصر به فردی هستیم که نظیر آن را در ایران نداریم و دلیل اصلی آن هم این است که سازمان تبلیغات این امکان را که در کلیه استان ها ساختمان داشته باشند را فراهم آورده است همچنین دارای اعتبار و بودجه در سراسر کشور بوده و همه اینها جمع شده و کارهای مختلفی صورت گرفته که یکی از آنها همین تبیان است.

ایشان در ادامه با قدردانی از فعالیت سایر بخش های دیگر مانند مدرسه اینترنتی ، روابط عمومی ، مالتی مدیا و همچنین بخش اداری مالی اظهار امیدواری کرد که در سال جدید همکاران نسبت به سال گذشته فعالیت بیشتری داشته باشند همچنان که در سایر بخشها شاهد این موفقیت بوده ایم و امیدواریم که این موفقیت تداوم داشته باشد.

در پایان این مراسم با حضور کلیه پرسنل و با نظرسنجی از آنها افرادی به عنوان خوش رفتارترین ، محبوب ترین ، متعهدترین ، خلاقترین ، فعالیترین ، منظم ترین و همچنین کارمند نمونه انتخاب شدند که در زیر به آنها اشاره شده است:

1- خوش رفتارترین: آقای قاسمی - آقای مهندس روستایی- آقای مهندس علیپور

2- محبوب ترین: آقای مهندس حسینی- آقای قاسمی

3- متعهدترین: خانم حسینی - آقای علیرضا بابایی

4- فعالترین: خانم حسینی - خانم نسیم مه آبادی

5- خلاقترین: آقای علیرضا بابایی - خانم قمصری- خانم علی محمدی

6- منظم ترین: خانم زهرا موقرنژاد- خانم هدهدی

7- کارمند نمونه : آقای مهندس حسینی

این در حالی بود که به کلیه افرادی که از طرف پرسنل حاضر در مراسم انتخاب شده بودند نیز هدایایی به رسم یادبود اهداء شد.

همچنین از پرسنل حاضر در مراسم خواسته شد تا به صورت کتبی انتقادات و پیشنهادات خود را به مدیرعامل تحویل دهند و آقای دکتر طالب پور نیز کلیه آنها را قرائت و مورد ارزیابی قرار دادند و به اطلاع همه رساندند.

نکته بسیار جالب این که آقای دکتر طالب پور در یک اقدام پسندیده در پایان مراسم نشستی را با کلیه نیروهای زحمت کش و همکاران خدمات و انتظامات ترتیب دادند و از زحمات یکایک آنها تشکر کرده و هدایایی را نیز به رسم یادبود به آنها اهداء کردند.

روابط عمومی موسسه تبیان