تبیان، دستیار زندگی
برای رفتن به ورزشگاه تختی (زمین شماره 3 ) در منتها الیه شرقی ابر شهر تهران و عبور کردن از خیابان های داخل این مجموعه ورزشی باید مسافت های طولانی را طی کرد .
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزارش عینی از تمرین استقلال

آبی ها بهمنی را نمی خواهند

بازیکنان استقلال در محل تمرین

برای رفتن به ورزشگاه تختی (زمین شماره 3 ) در منتها الیه شرقی ابر شهر تهران و عبور کردن از خیابان های داخل این مجموعه ورزشی باید مسافت های طولانی را طی کرد .

ورزشگاه تختی از امکانات لازم  مناسبی برخوردار نیست به طوریکه بازیکنان استقلال برای عوض کردن لباس های خود مجبورند ، در کنار خودروهایشان با پهن کردن روز نامه لباس تمرین بپوشند.

تمرین دیروز استقلال تحت تاثیر حضور بازرس  سازمان قرار گرفته بود به همین دلیل خبرنگار و عکاسان بیشتری را به محل تمرین کشانده بود .

اولین چیزی که در ابتدای تمرین خیلی به چشم می آمد مصاحبه های متعدد خبرنگاران با قربانی و صادقی بود. شایعه ی حضور این دو در تیم رقیب حسابی این روزها داغ است.

فرزاد مجیدی تنها غایب تمرین استقلال بود.  او به دلیل مصدومیت در این تمرین حضور نداشت .

تیم فوتبال استقلال در حال تمرین

در ابتدای تمرین مرفاوی به مدت 15 دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد و سپس بازیکنان کار خود را با دویدن به دور زمین آغاز کردند .

بعد از دویدن ، پاس های تک ضرب و آقا وسط  در دستور کار قرار گرفت.

تمرین تیم فوتبال استقلال

تئودر یونگ مربی هلندی استقلال نیز در این تمرین حضور داشت اما کمتر در کنار صمد مرفاوی قرار گرفت. بیشتر اوقات خود مرفاوی مراحل تمرین را برای بازیکنان شرح می داد. هر چند گهگاهی هم بازیکنان  با فریادهای بلند یونگ تحت تاثیر قرار می گرفتند.

بهمنی بازرس سازمان تربیت بدنی

نکته جالب تمرین دیروز حضور پرشمارهواداران استقلال نسبت به تمرین های گذشته بود.

آنها با شعارهای مختلف به حضور بهمنی – بازرس ویژه ی سازمان تربیت بدنی در باشگاه مورد علاقه شان معترض بودند. استقلالی ها با سر دادن شعارهایی مثل « بازرس زورکی نمی خوایم نمی خوایم!» و ...  حسابی از خجالت وی در آمدند .

هوادران استقلال همچنین حمایت خود را فتح اله زاده و نظری جویباری اعلام کردند .

دوربین خبرساز شبکه خبر نیز با حضور در این تمرین ماجرای اعتراض به بهمنی را به تصویر کشید و با بازرس ویژه نیز گفت و گو کرد.

بهمنی هواداران استقلال را متهم به خط گرفتن از افراد خاصی کرد که این باعث عصابانیت هواداران استقلال شد .

مطالب مرتبط :

استقلال به لیگ قهرمانان نمی رود