تبیان، دستیار زندگی
«شب شیشه‌ ای» باحضورعطاران ، رضویان و... رضا رشید‌پور: در سری جدید كل برنامه شفاف خواهد بود . حضور محمدحسین لطیفی، عطاران و رضویان قطعی است . رضا رشیدپور از پخش برنامه «شب شیشه‌یی» از شبكه تهران خبر داد.رشیدپور در گفت‌وگویی گفت: برنامه‌ی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«شب شیشه‌ ای» باحضورعطاران ، رضویان و...

رضا رشید‌پور: در سری جدید كل برنامه شفاف خواهد بود .

حضور محمدحسین لطیفی، عطاران و رضویان قطعی است .

رضا رشیدپور از پخش برنامه «شب شیشه‌یی» از شبكه تهران خبر داد.رشیدپور در گفت‌وگویی گفت: برنامه‌ی شب شیشه ای هر شب ساعت 21 و 15 دقیقه پخش می‌شوند و ممكن است به خاطره آماده شدن دكور، پخش آن یك تا دو شب عقب بیفتد.

وی درباره تفاوت‌های «شب شیشه‌یی» با برنامه‌ی «عبور شیشه‌یی» توضیح داد: فرمت شب شیشه‌یی متفاوت نیست اما بنا داریم گفت‌وگوهای آن بسیار شفاف‌تر باشد.

رشیدپور در خصوص میهمان‌هایی كه به شب شیشه‌یی دعوت می‌شوند اظهار كرد: تاكیدمان بر روی ستاره‌ها است و میهمانان اكثرا از چهره‌هایی انتخاب می‌شوند كه مردم از دیدن آن‌ها بر صفحه تلویزیون تعجب می‌كنند.

مجری برنامه شب شیشه‌یی ادامه داد: محمدحسین لطفی میهمان نخستین قسمت شب شیشه‌یی است و حضور رضا عطاران و جواد رضویان قطعی شده است.

وی درباره‌ی دكور و صحنه آرایی برنامه «شب شیشه‌یی» با بیان این مطلب كه فضای كلی كار مثل عبور شیشه‌یی تاریك است گفت: با توجه به انتقادات قبلی مبنی بر دلگیر و خسته كننده بودن دكور سعی كردیم از جذابیت‌های بصری بیشتری استفاده كنیم. اما در فضای اصلی دكور تغییر خاصی به وجود نیامده است.

رشیدپور در پاسخ به پرسشی مبنی بر لحاظ شدن تجارب عبور شیشه‌یی در این برنامه خاطرنشان كرد: آن چه از لحظات «عبور شیشه‌یی» در ذهن مردم باقی مانده است حرف‌های صریح و شفاف آن است و در سری جدید كل برنامه شفاف خواهد بود.

مجری «شب شیشه‌یی» در پایان عنوان كرد: تیتراژ آغازین برنامه با صدای روزبه بمانی و تیتراژ پایانی با صدای مهدی یرائی است كه نخستین تجربه آن‌ها در زمینه خوانندگی است.

منبع : ایسنا