تبیان، دستیار زندگی
جسد یكی از دوستان ادواردو آنیلی، همانند قتل ادواردو در زیر یك پل پیدا شد........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دوست مسلمان ادواردو نیز به قتل رسید

جسد یكی از دوستان ادواردو آنیلی، همانند قتل ادواردو در زیر یك پل پیدا شد.

به گزارش کیهان به نقل از سایت ادواردو، جسد كنت لوكا گائتانی لاواتلی فرزند یكی از بزرگترین و معروفترین تولیدكنندگان شراب در ایتالیا كه به سلطان شراب معروف است، پیدا شد.

تصویر رهبر انقلاب در کنار دانش آموزان

او از دوستان ادواردو آنیلی فرزند سوپر میلیاردر ایتالیایی و صاحب فیات و باشگاه فوتبال یوونتوس است كه چند سال قبل به همراه ادواردو به ایران آمد و در همان سفر به اسلام و تشیع گروید.

وی از بیم فشارها و تهدیدات صهیونیست ها، اسلام آوردن خویش را پنهان كرد، زیرا با تجربه شهید شدن ادواردو آشنا بود. پدر وی مالك كارخانه بزرگ و قدیمی تولید مشروبات الكلی به نام می باشد.

جلاسیو برادر لوكا در فسادهای لاپو الكان پسرخواهر یهودی زاده ادواردو مشاركت داشت.

آنان كه ادواردو را به شهادت رساندند، جسد او را زیر یك پل قرار دادند و وانمود كردند كه ادواردو اقدام به خودكشی كرده است. اكنون در مورد لوكا نیز از همین شیوه بهره برده اند، در حالی كه پلكان مسیر رفتن به زیر پل به خون لوكا آغشته بود، جسد او در زیر پل پیدا شد و علیرغم برداشت های اولیه در مورد قتل او، دستهایی تلاش می كنند آن را خودكشی جلوه دهند.

تصویر مردی مسلمان به نام ادواردو

شباهت قتل هر دو نفر ( ادواردو و لوكا) نشان می دهد كه قتل توسط یك گروه انجام شده است، با این تفاوت كه لوكا از نظر جسمانی قوی تر از ادواردو بوده و مقاومت هایی از خود نشان داده و زخم هایی بر بدن او مشاهده گردیده است كه پلیس درصدد نسبت دادن آن به زخم های هنگام پرت شدن از پل است، حال آنكه اگر او خود را از پل پرت كرده بود، نباید مسیر راه پله به خون او آغشته باشد.

برخی منابع نیز سعی می كنند با گمانه پردازی، قتل وی را به معتادینی كه ممكن است در محل تردد داشته باشند، نسبت دهند و یا او را نیز به اعتیاد مواد مخدر متهم نمایند! اما اینك نباید اجازه داد كه قتل او را به عنوان خودكشی جلوه دهند و باید بررسی های لازم در این ارتباط به عمل آید.

بنا به گزارش این سایت، در پایان ملاقات قدیری ابیانه در هتل آزادی تهران، لوكا به تشیع گروید، اما قرار شد اسلام آوردن خود را پنهان نماید تا آسیبی به او نرسد.