تبیان، دستیار زندگی
بوندس لیگا گل مهدوی کیا ؛ آسانسور هامبورگ شادی مهدی بعد از گل به وولفسبورگ دیدارهای پایانی هفته بیست و هفتم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاههای آلمان با درخشش و گلزنی مهدی مهدوی کیا و پیروزی تیم فوتبال هامبورگ همرا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هفته بیست و هفتم رقابت های بوندس لیگا

گل مهدوی کیا ؛ آسانسور هامبورگ


شادی مهدی بعد از گل به وولفسبورگ

دیدارهای پایانی هفته بیست و هفتم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاههای آلمان با درخشش و گلزنی مهدی مهدوی کیا و پیروزی تیم فوتبال هامبورگ همراه بود.

هفته بیست وهفتم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاههای آلمان (بوندس لیگا) یک شنبه شب با برگزاری دو دیدار به پایان رسید که این رقابتها با پیروزی تیم های هامبورگ و بوخوم همراه شد.

هامبورگ که مهدی مهدوی کیا را از ابتدا درترکیب اصلی خود داشت، عصر دیروز درخانه پذیرای ولفسبورگ بود. این تیم برای رسیدن به میانه جدول باید از سد شاگردان اوگن تالرمی گذشت به همین خاطرهوپ استیونس تیمش را با ترکیبی تهاجمی روانه میدان کرد.

در روزی که مهاجمان هامبورگ توفیقی درعبور ازسد مدافعان تیم فوتبال ولفسبورگ نداشتند، این مهدی مهدوی کیا بود که با توانمندی خود روی پاس یارولیم در دقیقه 60 دروازه تیم مهمان را گشود و تیمش را به یک پیروزی شیرین رساند. تک گل 3 امتیازی مهدوی کیا هامبورگ را 32 امتیازی کرد و با 5 پله صعود به رده دهم جدول رده بندی رساند. ولفسبورگ نیزبا همین تعداد امتیاز وبا تفاضل گل کمترنسبت به هامبورگ به رده یازدهم تنزل پیدا کرد.

روزگذشته همچنین تیم فوتبال هانوفر در ورزشگاه REWIRPOWER با دو گل مغلوب میزبان خود بوخوم شد. آبی پوشان بوخوم در همان نیمه نخست پیروزی خود را مسجل کردند. این تیم ابتدا با گل دقیقه 36 تئوفانیس جیکاس ازمهمان خود پیش افتاد و در ادامه جئول ایپاله در دقیقه 42 اختلاف را به 2 گل رساند.

در آغازنیمه دوم دیترهیکینگ سرمربی تیم فوتبال هانوفر برای جبران نتیجه قوای تهاجمی تیمش را دوچندان کرد و درهمین راستا وحید هاشمیان را به زمین فرستاد. تلاش 45 دقیقه ای مهاجم ایرانی هانوفرنتیجه ای دربرنداشت و اونتوانست دروازه تیم سابقش را بازکند تا قرمزپوشان نیدرساکسن شکستی تلخ را پذیرا شوند.

درپایان هفته بیست وهفتم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاههای آلمان تیم فوتبال هانوفربا 35 امتیازدر رده هفتم است و بوخوم با 30 امتیازدر مکان چهاردهم جای دارد.

آتش بازی مهدوی کیا ، حضور 90 دقیقه ای کریمی

مهدوی‌كیا تکذیب کرد