تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت : در فوتبال امروز به تیمی که موقعیت بیشتری دارد ، امتیاز نمی دهند . صمد مرفاوی كه با چهره‌ای خندان در جمع خبرنگاران حاضر شده بود، اظها...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مرفاوی : گل ما از اوت دستی بود؟


سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت : در فوتبال امروز به تیمی که موقعیت بیشتری دارد ، امتیاز نمی دهند .

صمد مرفاوی كه با چهره‌ای خندان در جمع خبرنگاران حاضر شده بود، اظهار كرد : همان طور که انتظار می رفت دو تیم نتواستند مطابق انتظار ظاهر شده و بازی قابل قبول خود را به نمایش بگذارند علت این امر نیز حساسیت بالای بازی بود که اجازه کارکردن به دو تیم را نداد .

وی ادامه داد : استقلال و پرسپولیس یک بازی پایاپای را به نمایش گذاشتند هر دو تیم به یک اندازه صاحب موقعیت گل شدند اما در نهایت امتیازات بین آنها تقسیم شد. برای من مهم نتیجه بازی نیست آنچه اهمیت دارد اختلاف 12 امتیازی ما با پرسپولیس در صدر جدول است. ما شانس قهرمانی داریم اما قهرمانی پرسپولیس دور از دسترس است .

سرمربی فوتبال استقلال در پاسخ به اظهارات مصطفی دنیزلی که از بازی با دست استقلالی ها انتقاد کرده بود ، گفت : دنیزلی درست می گوید آنها پنالتی زدند و دروازه بان ما با دست پنالتی آنها را گرفت .

سرمربی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد : تاکتیک ما تنها اوت دستی نبود بلکه از راه های دیگر نیز برای گلزنی استفاده می کردیم . همیشه قرار نیست اوت دستی ما را به نتیجه برساند.

وی سپس این سوال را مطرح کرد که آیا گل ما از اوت دستی به ثمر رسید ؟

ما از راه های دیگر نیز برای گلزنی استفاده می کنیم و امروز با یک ضربه آزاد به گل رسیدیم .

مرفاوی با انتقاد از عملکرد تیم داوری گفت : داور مسابقه چیز خاصی از خود نشان نداد و درچند صحنه به ضرر تیم ما سوت زد .

مرفاوی اذعان داشت : آنچه مد نظرمان بود به بازیکنان گفته بودیم و در اکثر زمان بازی آنها بخوبی خواسته های ما را در زمین پیاده کردند. در دقایق پایانی صلاح را در این دیدیم که با ورود ابراهیمی به زمین ، میانه میدان را تقویت کنیم . با تعویض منصوریان نیز قصد بازیسازی در میانه میدان داشتیم . ورود کیوکه به زمین مسابقه نیز در راستای استفاده از حملاتمان در دقایق پایانی بود .

مرفاوی در پاسخ به یکی از خبرنگاران که لباس قرمز به تن داشت گفت : شما طرفدار پرسپولیس هستید و با پرسیدن سوال های خاص ، قصد دارید کار این تیم را بزرگ جلوه دهید . شما درست می گویید من از نتیجه به دست آمده خوشحالم . امروزه در فوتبال به موقعیت های گل امتیاز نمی دهند . در حال حاضر ما با 12 امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس در صدر جدول هستیم .

سرمربی استقلال در پایان تصریح کرد : امیدوار به قهرمانی در لیگ برتر هستیم . نمی توانم شانس یا درصد قهرمانی تیمم را پیش بینی کنم اما تلاش خود را برای رسیدن به این هدف به کار می گیرم .

سرمربی تیم استقلال تهران گفت: اعتقاد ندارم كه استقلال خوش‌شانس بود؛ ما بازی خوبی برابر پرسپولیس انجام دادیم.

نیکبخت : باید در نیمه اول کار را تمام می کردیم