تبیان، دستیار زندگی
بال حسین کعبی بازیکن سابق تیم الامارات نخستین بازی خود برای تیم پرسپولیس را انجام داد. در بازى‌ رفت‌ دو تیم‌ مصطفى‌ دنیزلى‌ با فرستادن‌ مهرداد اولادى‌ به‌ میدان‌ صمد مرفاوى‌ را غافلگیر کرد، در مسابقه‌ برگشت‌ هم‌ حضور ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کعبی ستاره جدید اما بد اقبال


حسین کعبی بازیکن سابق تیم الامارات نخستین بازی خود برای تیم پرسپولیس را انجام داد.

در بازى‌ رفت‌ دو تیم‌ مصطفى‌ دنیزلى‌ با فرستادن‌ مهرداد اولادى‌ به‌ میدان‌ صمد مرفاوى‌ را غافلگیر کرد، در مسابقه‌ برگشت‌ هم‌ حضور حسین‌ کعبى‌ در ترکیب‌ اصلى‌ پرسپولیس‌ باز هم‌ رودستى‌ بود که‌ مربى‌ ترک‌تبار به‌ نیمکت‌ استقلال‌ زد.

سرعت‌ کعبى‌ تا زمانى‌ که‌ با ضربه ی انصاریان‌ مصدوم‌ نشده‌ بود، بلاى‌ جان‌ مدافعان‌ سنگین‌ آبى‌پوش‌ بود. استفاده‌ از کعبى‌ در خط‌ حمله‌ و استفاده‌ از فضاى‌ همیشه‌ خالى‌ میان‌ مدافعان‌ ایستاى‌ حریف‌ بهترین‌ تصمیم‌ دنیزلى‌ در بازى‌ دیروز بود. اما او دیروز بخت چندانی نداشت چرا که بجز از دست دادن دو فرصت خوب گلزنی ، چنان مصدوم شد که تا 3 هفته ی دیگر از میادین دور خواهد بود.

کعبی پس از برخورد شدید با انصاریان برای تصاحب یک توپ تعویض شد و در پایان بازی هم با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. در ابتدا تصور میشد او دچار شکستگی دنده شده باشد ، اما به گفته ی پزشک باشگاه پرسپولیس دنده های کعبی سالم است اما این بازیکن بخاطر کشیدگی تاندون های آرنج تا 3 هفته از میادین دور خواهد بود.

حسین کعبی سرخپوش شد