تبیان، دستیار زندگی
ی تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس روز جمعه‌ی هفته‌ی جاری برای شصت و دومین بار به مصاف یكدیگر می‌روند دیدار تیمهای فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران از هفته ی بیست و سوم لیگ برتر ساعت ‌‌16 روز جمعه‌ی ‌هفته‌ی ‌جاری در و...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جمعه داربی 62 سرخ آبی


تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس روز جمعه‌ی هفته‌ی جاری برای شصت و دومین بار به مصاف یكدیگر می‌روند

دیدار تیمهای فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران از هفته ی بیست و سوم لیگ برتر ساعت ‌‌16 روز جمعه‌ی ‌هفته‌ی ‌جاری در ورزشگاه آزادی تهران با قضاوت داوران آلمانی برگزار می‌شود.

به گزارش تبیان اگرچه دکتر فیلیکس بریش داور انتخابی برای این بازی دارای سابقه داوری در بوندس لیگاست ، اما این داور 32 ساله ماه گذشته وقتی رای خود را در اعلام پنالتی برای دورتموند برگرداند ، خیلی ها را در مورد قاطعیتش دچار تردید کرد. او و دو کمک هموطنش امروز از آلمان به تهران می آیند.

علاقه‌مندان به دیدار مسابقه‌ی تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی، از صبح چهارشنبه می‌توانند بلیت این دیدار را تهیه كنند. بلیت فروشی دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس از صبح دیروز در هشت ورزشگاه تهران و شهرستان‌های كرج و اسلامشهر آغاز ‌شد.

علاقه‌مندان ، از ساعت ‌‌9 تا ‌‌17 می‌توانند در ورزشگاه‌های شیرودی، كشوری، شهدا هویزه، حیدرنیا، تختی، آزادی، مصطفی خمینی اسلامشهر و شریعتی كرج، اقدام به دریافت بلیت این مسابقه كنند.

هم‌چنین در روز جمعه نیز از ساعت ‌‌8 صبح تا یك بعد از ظهر این ورزشگاه‌ها بلیت فروشی خواهند كرد و هیچ بلیتی در استادیوم آزادی به فروش نخواهد رسید.

اما در آستانه ی این بازی محمود فکری كاپیتان تیم فوتبال استقلال در اولین روز از تمرینات استقلال در هفته جاری از ناحیه دو قلو پایم با مصدومیت و گرفتگی عضلات مواجه شد و شاید به داربی نرسد.

بجز فکری ، دو تیم هیچ بازیکن مصدوم یا محروم دیگری ندارند.

همچنین طی احكامی جداگانه از سوی دبیر كل و دبیر سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، آقای عبدالرحمن شاه حسینی، رئیس كمیته انضباطی، به عنوان ناظر ویژه مسابقه تیم های استقلال تهران و پیروزی منصوب شد.

عید دیدنی با زرینچه و استیلی قبل از داربی شصت و دوم