تبیان، دستیار زندگی
بادبان این بادبادك از كنار هم قرار دادن تكه ورق های پلی استیرن ساخته می شود. شما می توانید آنها را از فروشگاه های لوازم تحریر یا پلاستیك فروشی ها تهیه كنید- ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بادبادک جعبه ای

بادبان این بادبادك از كنار هم قرار دادن تكه ورق های پلی استیرن ساخته می شود. شما می توانید آنها را از فروشگاه های لوازم تحریر یا پلاستیك فروشی ها تهیه كنید- اندازه استاندارد آنها ٣٠٠*٣٠٠ میلیمتر است و در بسته های ١٢تایی عرضه می شود. اسكلت بادبادك نیز از چوب سفت (جنگلی) به قطر ٦ میلیمتر ساخته می شود.

چهار تكه پلی استیرن را روی سطح صاف كنار هم قرار دهید. آنها را از لبه با نوار چسب به هم وصل كنید. دقت كنید لبه زاویه دار به سمت پایین باشد. سپس تكه ها را به شكل جعبه تا كنید و (همانند شكل) از داخل چسب بزنید.

بادبادک جعبه ای

به همین شكل بادبان دیگری بسازید، مطمئن شوید لبه ها به طور یكنواخت نوار چسب خورده باشند.

بادبادک جعبه ای

میله های چوبی (حصیر) را به تكه هایی به طول ٩٠٠ میلیمتر ببرید. بادبان ها را چسبPVA (سفید) بزنید. میله های چوبی را همانند شكل در گوشه ها بچسبانید و روی آنها نوار چسب كوچكی بزنید.

بادبادک جعبه ای

برای محكم كاری بادبادك، بایستی دو تكه چوب به طول ٣٢٠ میلیمتر ببرید. سپس آنها را چسب زده و (همانند شكل) در محل قرار داده و صبر كنید تا بچسبد.

بادبادک جعبه ای

همانند شكل حلقه كنترل و نخهای اتصال را به آن ببندید. بادبادك را نقاشی كنید- شما می توانید از قلم مو یا اسپری رنگ استفاده كنید (البته از اسپری رنگ ماشین استفاده نكنید)

بادبادک جعبه ای

بادبادک جعبه ای

بازگشت