تبیان، دستیار زندگی

معاون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تبیان؛ پیشتاز ارائه فرهنگ در قالب های نوین است

سید هادی حسینی معاون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامی، در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه پنجمین دوره جایزه هنر و ادبیات محتشمف گفت: موسسه تبیان؛ پیشتاز در ارائه فرهنگ ایران-اسلامی در قالب ابزار های نوین است.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : هومن بهلولی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
سید هادی حسینی معاون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
به گزارش تبیان، سید هادی حسینی ضمن قدردانی از فعالیت های موسسه تبیان گفت: مجموعه تبیان یکی موسسات بسیار خوب در حوزه فرهنگ است که توانسته در اشاعه فرهنگ ایرانی-اسلامی خوش بدرخشد.
وی تولید نرم افزار تکیه را مورد تقدیر قرار داد و افزود: از این پس آن هایی که اهل ذوق و هنر و فن هستند باید به سمت تولید نرم افزارهای فرهنگی و هنریحرکت بکنند، البته گفتنی است که موسسه تبیان در این زمینه پیشتاز بوده و موجب تشویق دیگران نیز خواهد شد.
وی افزود: دنیای اکنون، دنیای دیجیتال و نرم افزار است، پس باید همگی به این سمت حرکت کنیم و باید پیوندی بین سنت و مدرنیته از جنس فرهنگ و هنر داشته باشیم تا اصالت فرهنگ ایرانی خود را نیازهای ذائقه جوانان امروز پیوند بزنیم.
حسینی گفت: روند فعالیت موسسه تبیان مطلوب است و توصیه بنده به مجموعه دست اندرکاران حوزه فرهنگ توصیه دارم تا به موسساتی از قبیل تبیان، توجهات بیشتری از حیث پشتیبانی و انگیزه و روحیه ای شود که باعث بوجود آمدن رخدادهای خوبی در سطح کشور خواهد شد.
معاون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان داشت: موسسه تبیان، باید فضا را برای کاربران و مخاطبین بیشتر با طیف تفکری گسترده تری باز کند تا از تمامی اقشار جامعه با هردیدگاه و سلیقه بتوانند از جوهره وجود تبیان بهره مند شده و تبیان را مامنی برای فعالیت های فرهنگی خود بدانند.
گفتنی است، آیین اختتامیه و معرفی برترین های پنجمین جایزه ادبی محتشم عصر روز یکشنبه دهم دی ماه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شد که در آن نرم افزار تکیه موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان به عنوان برگزیده نخست در بخش رسانه های دیجیتال معرفی گردید.